سولسشر:

برای لوکاکو احترام زیادی قائلم اما دوران او در اولدترافورد به سر آمده بود

سرمربی تیم منچستریونایتد تاکید کرد که بابت هموار کردن مسیر جدایی «روملو لوکاکو» از جمع شیاطین سرخ به هیچ عنوان پشیمان نیست چرا که به اعتقاد وی «فکر و ذهن مرد بلژیکی در اولدترافورد» نبوده است.

برای لوکاکو احترام زیادی قائلم اما دوران او در اولدترافورد به سر آمده بود
کد خبر: 348526
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۲:۵۲:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ لوکاکو پس از پشت سر گذاشتن داستانی جنجالی و دنباله‌دار که تمرین کردن با باشگاه آندرلخت همزمان با تحت قرارداد بودن با یونایتد بخشی از آن محسوب می‌شد، تابستان امسال اولدترافورد را به مقصد سن‌سیرو ترک کرد و خود را نه تنها به عنوان مهره اصلی ترکیب تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» معرفی کرده بلکه با درخشش در بازی‌های فصل جدید سری‌آ، مرد شماره یک نیمکت سرخ‌های اولدترافورد را به بازنده قمار جدایی خود از یونایتد بدل کرده است.

تلاش‌ها برای کشاندن «پائولو دیبالا» و «ماریو مانژوکیچ» به یونایتد به عنوان جایگزین لوکاکو به در بسته خورد اما با وجود اینکه جای خالی مرد بلژیکی در یونایتد پر نشد، «اوله گانر سولسشر» بدون ابراز پشیمانی مدعی شد که به شخصه درهای خروج از اولدترافورد را به روی مرد بلژیکی گشوده است.

سولسشر در مصاحبه با اسکای اسپورتس اظهار داشت: در پست مهاجم در مضیقه هستیم اما این تصمیمی بود که به شخصه و با رضایت گرفتم؛ شاید بازیکنانی با ظرفیت و توانایی بالا داشته باشید اما فکر و ذهن روملو اینجا با ما نبود.

وی ادامه داد: دوست ندارم زیاد در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر حرف بزنم؛ برای لوکاکو احترام زیادی قائلم اما دوران او در اولدترافورد به سر آمده بود؛ از بازیکنان تازه‌وارد خود رضایت داریم؛ گاهی اوقات تحمل کردن شرایط سخت بهتر از این است که هزینه زیادی صرف بازیکنی کنید که زیاد از توانایی او اطمینان ندارید.

یونایتد تحت هدایت سولسشر در فصل جدید شروع از ناامیدکننده‌ای داشته تا جایی که فصل 2019 - 2020 بدترین آغاز آنان در 30 اخیر لقب گرفته است.

یونایتدها هنوز طعم پیروزی خارج از خانه را نچشیده‌اند با این وجود سولسشر معتقد است پیروزی در دیدار امروز مقابل نیوکاسل می‌تواند بازیکنان تیمش را با ذهنیتی مثبت راهی تعطیلات (فیفا دِی) کند.

مرد نروژی با ادای احترام به هواداران صبور یونایتد تاکید کرد: باید با کسب نتایج و ارائه عملکرد بهتر پاداش وفاداری و حمایت هواداران را بدهیم؛ می‌توانم به آنان اطمینان بدهم که برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها