کد خبر: 348533
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۳:۱۶:۴۹
| |

مومنی، معاون توسعه مدیریت و منایع سازمان دامپزشکی:

45 درصد از پست های ادارات کل دامپزشکی خالی است

محمدرضا مومنی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی، گفت: 45 درصد از پست های ادارات کل دامپزشکی خالی است.

45 درصد از پست های ادارات کل دامپزشکی خالی است
کد خبر: 348533
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۳:۱۶:۴۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا مومنی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی، در حاشیه همایشی که به مناسبت روز دامپزشک در بجنورد برگزار شد، گفت: دامپزشکی یک سازمان حاکمیتی است و بیشتر پست ها به بخش خصوصی واگذار شده است اما متاسفانه هنوز با پست های خالی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه سند نیروی انسانی دامپزشکی روز گذشته به تصویب نهایی رسید و اعلام شد، ادامه داد: در این سند تعداد نیروهایی که باید برای حوزه دامپزشکی استخدام شود مشخص شد اما هنوز ابلاغ نشده است.

مومنی اظهار کرد: طبق این سند استخدام سه هزار و 400 نفر پیش بینی شده است که باید طی چهار تا پنج سال آینده از طریق آزمون های استخدامی جذب شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، از آنجاییکه تعدادی از نیروها نیز طی مدت مذکور بازنشسته می شوند، با جذب این نیروها نمی توان پست های خالی را تکمیل کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی در ارتباط با اعتبارات سازمان دامپزشکی نیز توضیح داد: اعتبارات این سازمان در سال جاری 126 میلیارد تومان بوده است که بابت انجام اموری همچون خرید واکسن، غرامت و ... می شود.

وی تصریح کرد: هزینه هایی همچون خرید واکسن تا 100 درصد افزایش یافته است اما اعتبارات دامپزشکی نسبت به سال های گذشته رشدی نداشته است.

مومنی به موضوع پرداخت غرامت به دامدار نیز اشاره کرد و گفت: سازمان دامپزشکی تا پایان سال 97 هیچ گونه بدهی بابت غرامت به دامدار ندارد و برابر قانون بودجه در سال 98، بیمه دام ها اجباری است و تمامی غرامت ها از طریق بیمه پرداخت می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها