کد خبر: 348645
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۶:۱۰:۱۳
| |

تحقیر دوباره تاتنهام

شکست تحقیرآمیز هفت بر 2 تاتنهام مقابل بایرن‌مونیخ در ورزشگاه تازه تاسیس اسپرز در لندن جهان فوتبال را انگشت به دهان کرد و رقیب باواریایی‌ها در بوندسلیگا یعنی بایرلورکوزن نیز از تمسخر هواداران نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان جا نماند.

تحقیر دوباره تاتنهام
کد خبر: 348645
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۶:۱۰:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه بایرلورکوزن از طریق نسخه انگلیسی صفحه رسمی حساب کاربری توییتر خود، تصمیم گرفت تا باشگاه لیگ برتری را تحقیر کند.

مسابقه بعدی که پس از رسوایی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا در لندن و به میزبانی ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس تاتنهام برگزار می‌شود، دیداری در چارچوب رقابت‌های لیگ ملی فوتبال آمریکایی موسوم به ان‌اف‌ال (NFL) مابین تیم‌های شیکاگو بیرز و اوکلند ریدرز است.

در این بین، باشگاه بایرلورکوزن با بازنشر ویدئویی رسمی از مراحل آماده‌سازی ورزشگاه برای میزبانی از مسابقه مذکور، با جمله‌ای فکاهی باشگاه تاتنهام را به تمسخر گرفت.

در توییت منتشر شده، خطاب به باشگاه بایرن مونیخ آمده است "وای ببینید چه کردید"؛ جمله‌ای که در کنار ویدئوی لحظه به لحظه (تایم‌لپس) مراحل تغییر ورزشگاه از زمین فوتبال به زمین فوتبال آمریکایی، طعنه‌ای است با این مفهوم که "بایرن به اندازه‌ای تاتنهام را تحقیر کرده که آنها تصمیم گرفته‌اند تا حیطه ورزشی خود را تغییر دهند."

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها