ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن:

400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود

ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن، از تامین مالی 240 هزار مسکن طرح اقدام ملی توسط این بانک خبر داد و گفت: قرار است در قالب این طرح 400 هزار واحد مسکونی ساخته شود.

400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود
کد خبر: 348712
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۹:۳۵:۲۶

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن، گفت:‌ بانک مسکن از 400 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی، پرداخت تسهیلات به 240 هزار واحد را تقبل کرده است که در این زمینه بخشی از تامین اعتبارات از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون بیش از 350 هزار فقره حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم وجود دارد که حداقل‌ها را رعایت کرده‌اند، افزود: بخش دیگری از تامین اعتبار طرح اقدام ملی مسکن از محل اقساط وصولی بانک که امسال رقم قابل‌توجهی است، انجام می‌‌شود.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون در جذب سپرده‌های جدید به دلیل آنکه وارد رقابت نرخ سود بانکی با سایر بانک‌ها نشده‌ایم با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد:‌ امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش‌هایی که برای ایجاد انضباط مالی در بانک مسکن انجام شد، نرخ سود سپرده در نیمه دوم امسال برای این بانک بهتر شود و بتوانیم منابع موردنیاز خود رادر قالب جذب سپرده، تامین کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها