کد خبر: 348738
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

سقوط بایرن به رده سوم جدول

از فصل 2014-2015 این برای نخستین بار است که یکی از دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند جزو تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا نیستند.

سقوط بایرن به رده سوم جدول
کد خبر: 348738
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ همواره از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا به شمار می‌آید و طبیعی است که در فصل جاری هم شانس اصلی قهرمانی باشد. بوروسیا دورتموند هم با توجه به خریدهای خوبی که در تابستان داشت امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت.

در هفته اخیر بوندسلیگا هم بوروسیا دورتموند و هم بایرن دو شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی ناامید کننده ظاهر شدند. بایرن که در آلیانس آره نا از هوفنهایم پذیرایی کرد با نتیجه عجیب دو بر یک تن به شکست داد و از طرف دیگر هم بوروسیا دورتموند که به مصاف فرایبورگ رفته بود با تساوی دو بر دو متوقف شد تا برای سومین هفته پیاپی به تساوی دست پیدا کند و شرایط برای سرمربی این تیم سخت تر شود.

شکست بایرن مونیخ باعث شد تا این تیم صدر جدول رده بندی را از دست دهد و به رده سوم سقوط کند و اما بوروسیا دورتموند هم با این تساوی به رده هشتم سقوط کرد.

اسکای اسپورت آلمان نوشت که از فصل 2014-2015 این برای نخستین بار است که یکی از دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند جزو تیم های اول و دوم جدول رده بندی نیستند و این نشان می‌دهد که آنها در فصل جاری وضعیت خوبی ندارند.

بایرن مونیخ با شکست برابر هوفنهایم 14 امتیازی باقی ماند و در رده سوم جای دارد این درحالی است که دورتموند بعد از گذشت 7 هفته تنها 12 امتیاز کسب کرده است.

در صدر جدول رده بندی بوروسیا مونشن گلادباخ قرار دارد که 16 امتیازی است این درحالی است که ولفسبورگ هم با 15 امتیاز در رده دوم جای دارد و این نشان می‌دهد که در فصل جاری رقابت برای قهرمانی بالا است و یک نتیجه بد به کلی جدول رده بندی را دستخوش تغییر قرار می دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها