توصیه‌های ورزشی «جنیفر لوپز» برای جوانان

«جنیفر لوپز» خواننده و تهیه‌کننده سرشناس دنیای موسیقی که البته دستی هم در دنیای مد دارد و برند اختصاصی عطر و زیورآلات اختصاصی خود را اداره می‌کند، می‌گوید با افزایش سن از حجم تمرینات ورزشی خود کاسته است.

توصیه‌های ورزشی «جنیفر لوپز» برای جوانان
کد خبر: 348769
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «جنیفر لوپز» که همواره به تمرینات ورزشی و فعالیت‌های مستمر بدنسازی مشهور است، اخیرا اعلام کرده که طی سال‌های اخیر از حجم تمرینات ورزشی خود به شدت کاسته است.

جنیفر لوپز که اخیرا با الکس رودریگز، بازیکن اسبق بیسبال آمریکا ازدواج کرده است، می‌گوید نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر و سبک‌تر ورزش می‌کند. جنیفر لوپز در این خصوص می‌گوید: «اگر بین پنج تا 10 سال سن دارید، بسیار خوب است شروع به یادگیری حرکات اکروباتیک یا ژیمناستیک کنید، اما وقتی به سن من می‌رسید شرایط کمی متفاوت است.»

جنیفر لوپز به طور مداوم سه تا چهار بار در هفته به مدت یک ساعت تمرین می‌کند اما اخیرا گفته: «من خودم را برای تمرین نمی کشم. من در جوانی بیشتر تمرین می‌کردم. اما اکنون یاد گرفته‌ام که چطور این کار را بر اساس حد مجاز انجام دهم و به خودم فشار نیاورم. به هر حال باید به سن خود توجه کنم.»

جنیفر لوپز به موضوع یادگیری نیز اهمیت می دهد و می‌گوید به طور مرتب در حال تلاش برای یادگیری است. در واقع تاکید می‌کند که همیشه در تلاش است بیشتر یاد بگیرد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها