کد خبر: 348790
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۲۱:۳۹
| |

سرمربی بسکتبال مس کرمان:

با تیمی جوان وارد مسابقات می‌شویم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: در اولین سال حضور در لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد عرصه می‌شویم و رقابت می‌کنیم.

با تیمی جوان وارد مسابقات می‌شویم
کد خبر: 348790
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۲۱:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ «محمد کسایی‌پور» سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان که برای نخستین‌بار در لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت روز دوشنبه اظهار داشت: مس کرمان یکی از باشگاه‌های قدیمی کشور است که ساختار کاملا درست و حرفه‌ای دارد. مسئولان این باشگاه در بسکتبال سرمایه‌گذاری می‌کردند و حالا امسال تصمیم گرفته‌اند که وارد لیگ برتر شوند.

وی افزود: البته با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته شده با تیمی جوان وارد مسابقات می‌شویم و هدفمان این است که شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌باشیم و به تیمی ماندگار تبدیل شویم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: تیم‌های خوبی وارد لیگ شده‌اند و تقسیم قوا به طوری است که به طور قطع شاهد لیگی با کیفیت خواهیم بود. تلاش ما این است که بتوانیم با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم و با تمام قدرت هم می‌جنگیم. فردا یک جلسه با مسئولان باشگاه دارم و تمام موارد را نهایی خواهیم کرد که به طور رسمی کار را شروع کنیم.

کسایی‌پور گفت: نخستین سال در لیگ حضور بسیار مهم خواهد بود. تلاش ما این است که با حمایت‌های باشگاهی تیمی شایسته وارد مسابقات کنیم. کرمان استعدادهای زیادی دارد و قطعا حضور در لیگ برتر می‌تواند علاقه‌مندان را به بسکتبال جذب کند و در نهایت این استعدادها شناسایی شوند.

وی افزود: اتفاق خوب این است که باشگاه تصمیم گرفته وارد لیگ برتر شود و حالا باید همه تلاش کنیم که در پایان فصل رضایت همه جانبه ایجاد شود. بسکتبال امسال المپیکی شده و نگاه ویژه‌ای به آن است و اتفاق‌های خوبی در لیگ هم خواهد افتاد که جذابیت کار را بالا می‌برد. من نیز به عنوان عضوی از این تیم تلاش می‌کنم که مس از حضور در لیگ برتر کشور به آنچه که دوست دارد دست پیدا کند.

سرمربی پیشین تیم بسکتبال امید ایران در پاسخ به این سوال که باشگاه از نظر سالن مشکلی ندارد؟ تصریح کرد: همانطور که گفتم مس کرمان یک باشگاه ریشه‌دار و کامل است. سالنی بزرگ دارد که و مورد تایید فدراسیون قرار گرفته‌ است.

یکسری بازسازی‌ها لازم است که انجام می‌شود و مردم کرمان نیز در روزهای مسابقه آن را پر می‌کنند تا تیمشان در لیگ برتر با پشتوانه آنها مبارزه کند.

کسایی‌پور با تاکید بر این موضوع که ترکیب مس در لیگ برتر جوان خواهد بود، گفت: امسال لیگ به نوعی است که بازیکنان جوان فرصت خوبی دارند تا خودشان را نشان دهند. واقعا از ورود تیم‌ها به لیگ و بازگشت برخی تیم‌ها به مسابقات خوشحال شدم و می‌دانم امسال اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها