نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

اخلاق‌مداری یکی از آرمان‌های انقلاب است

سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده، جامعه را در مسیر رشد و تعالی جلو می‌برد، گفت: برای اصلاح امور نقد و انتقاد یک امر ضروری است، اما اینکه با انتقاد به دنبال تخریب باشیم، با اخلاق و تربیت اسلامی سازگاری ندارد.

اخلاق‌مداری یکی از آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 348800
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۳۲:۰۶

اعتمادآنلاین| سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق و ادب سیاسی در بین فعالان سیاسی، گفت: یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی و انقلاب ما اخلاق‌مداری و رعایت تقوای سیاسی است. هدف انقلاب اسلامی پیمودن مسیر رشد و تعالی است که مسلما یکی از مولفه‌های آن اخلاق است.

وی در ادامه اظهار کرد: اخلاق‌مداری و رعایت تقوای سیاسی یکی از اصولی است که باید تمام مسئولان نظام اسلامی به آن توجه داشته باشند. بی‌اخلاقی و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی از مواردی است که می‌تواند به بی‌اعتمادی مردم ختم شود.

نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: نباید به خاطر مقام و منسب و فزونی قدرت چشم‌های خود را بر روی اخلاق و ادب ببندیم. بی‌ادبی می‌تواند مردم را از مسئولان ناامید کند. چارچوب حرکت امام راحل و رهبری معظم پیمودن مسیر انبیاء و اولیای الهی است که در آن اخلاق جایگاه ویژه‌ای دارد. باید احترام و اخلاق‌مداری متقابل در جامعه تقویت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر باید به این موضوع توجه داشت که انتقاد با بی‌اخلاقی متفاوت است. انتقاد اگر سازنده باشد رشد و تعالی را به دنبال خواهد داشت. برای اصلاح امور نقد و انتقاد یک امر ضروری است؛ اینکه با انتقاد به دنبال تخریب باشیم، با اخلاق و تربیت اسلامی سازگاری ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها