دریادار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه: 

امروز ‌در اوج ‌اقتدار قرار داریم‌

دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، ‌با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها ‌به قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌امروز ‌در شرایطی قرار داریم که دشمنان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران هستند.

امروز ‌در اوج ‌اقتدار قرار داریم‌
کد خبر: 348805
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۳۹:۳۰

اعتمادآنلاین| دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، در گفت‌وگویی با اشاره به پایداری، استقامت، صبر و عمل به تکالیف الهی در 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی گفت: این اقدامات سبب شده امروز انقلاب اسلامی در اوج و منشأ اقتدار قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوادث هفته‌ها و ماه‌های گذشته سبب شده که دنیا، آمریکاییان و کشورهای اروپایی اذعان داشته باشند که انقلاب اسلامی در منشائیت قرار داشته و آنان در انفعال هستند، ابراز کرد: خیلی از کشورها و مردم دنیا به قدرت ایران، توان و استحکام انقلاب اسلامی پی برده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مسیر انقلاب اسلامی را راهی درست دانست و افزود: قدرت امروز کشور نشان می‌دهد که مسیری که امام خمینی(ره) ترسیم کرده و 30 سال توسط مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) ادامه داشته مسیر درستی است و این روال حقی بوده که باید بر آن اصرار داشت.

وی با تأکید بر اینکه با هم‌افزایی می‌توان قدرت کشور را بیش‌ازپیش افزایش داد، یادآور شد: امروز ما در شرایطی هستیم که دشمنان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران هستند.

سردار فدوی با بیان اینکه سه مرحله دفاع، بازدارندگی و قدرت پس از بازدارندگی وجود دارد، ادامه داد: وزیر دفاع آمریکا در زمان اوباما اذعان داشت که باید آمریکا با هم‌پیمانان منطقه و فرا منطقه‌ای مانند اروپاییان به دنبال بازدارندگی قدرت ایران اسلامی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها امروز اعتقاد داشته که باید به دنبال بازدارندگی قدرت ایران باشند و قدرت ایران را قبول داشته و در تلاش برای بازدارندگی این قدرت هستند.

منبع: سپاه نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها