شاهرودی و امامی‌فر دستیار استیلی شدند/ شاگردان استیلی به مصاف استرالیا می روند

حمید استیلی از 35 بازیکن برای حضور در اردوهای تیم فوتبال امید دعوت کرد تا در تمرینات آماده‌سازی شرکت کنند.

شاهرودی و امامی‌فر دستیار استیلی شدند/ شاگردان استیلی به مصاف استرالیا می روند
کد خبر: 348840
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۱۶:۳۹

اعتمادآنلاین| ‎ 35 بازیکن به اردوی تیم فوتبال المپیک دعوت شدند که باید روز 15 مهر با حضور در هتل پارسیان اوین خود را به اعضای کادر فنی معرفی کنند.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

مهدی نورالهی، محمد شریفی، امید دره، امیرحسین حسین‌زاده، طاها شریعتی و ابوالفضل جلالی (سایپا)، محمد مسلمی‌پور و محمد خرم الحسینی (ماشین‌سازی)، ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا آزادی و رضا شکاری (تراکتور)، امید نورافکن و علی کی‌خسروی (سپاهان)، معراج اسماعیلی (ذوب‌آهن)، محمد آقاجانپور و سینا زامهران (شهر خودرو)، مهدی قائدی، عارف غلامی، سینا خادم‌پور و سجاد آقایی (استقلال)، محمد خدابنده‌لو (پیکان)، وحید نامداری، سعادت حردانی، عارف آغاسی و امیرحسین باقرپور (فولاد خوزستان)، مهدی عبدی و امیر روستایی (پرسپولیس)، رضا جبیره و جعفر سلمانی (صنعت نفت)، علی شجاعی و رحمان جعفری (نساجی)، یونس دلفی (شارلوا)، اسماعیل بابایی(فجر شهید سپاسی)، رامین داودی (استقلال خوزستان) و حبیب فرعباسی (نفت مسجد سلیمان).

همچنین با اعلام حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید، علیرضا امامی‌فر و رضا شاهرودی به کادر فنی این تیم اضافه شدند.

شاگردان استیلی به مصاف استرالیا می روند

طبق آخرین هماهنگی‌های صورت‌گرفته، قطری‌ها میزبان اردوی آماده‌سازی تیم المپیک استرالیا هستند و ازهمین‌رو پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با این تیم نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده است.

هماهنگی برگزاری دیدار دوستانه با استرالیا پس از پاسخ فدراسیون فوتبال ایران و کادرفنی تیم امید، از سوی قطری‌ها صورت گرفت تا شاگردان حمید استیلی برای برگزاری بازی دوستانه با این تیم راهی دوحه شوند.

فدراسیون فوتبال قطر سال گذشته نیز میزبان بازی دوستانه تیم ملی با ونزوئلا، اردوی پیش از جام ملت‌ها و همچنین تورنمنتی برای تیم امید بود که هزینه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ایران به‌دنبال نداشت. اکنون نیز فدراسیون فوتبال در صورت نهایی شدن دیدار دوستانه امیدها با استرالیا هزینه‌ای جز پرواز رفت و برگشت به دوحه پرداخت نخواهد کرد و تمام هماهنگی‌های این بازی را قطری‌ها انجام خواهند داد.

در حال حاضر لیست بازیکنان تیم امید به شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا در صورت موافقت، کارهای مربوط به ویزا انجام شود. در صورت نهایی شدن این بازی، ملی‌پوشان امید کشورمان جمعه راهی دوحه خواهند شد و روز دوشنبه با استرالیا بازی خواهند کرد. بامداد سه‌شنبه نیز تیم به تهران بازمی‌گردد تا بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها