کد خبر: 348851
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۲۴:۴۱
| |

هشدار کره‌شمالی به آمریکا:

اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، اتفاقات وحشتناکی می‌افتد

مذاکره‌کننده ارشد کره‌شمالی که به‌تازگی از مذاکرات بدون نتیجه سوئد بازگشته است، به واشنگتن هشدار داد چنانچه این مذاکرات به نتیجه نرسد، اتفاقات وحشتناکی خواهد افتاد.

اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، اتفاقات وحشتناکی می‌افتد
کد خبر: 348851
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۲۴:۴۱

اعتمادآنلاین| «کیم میونگ‌گیل» روز «دوشنبه» در مسیر برگشت از سوئد به کره شمالی در پکن گفت: آمریکا هیچ پیشنهاد و گزینه جدیدی را در این مذاکرات ارایه نکرد و مذاکرات به همین دلیل بدون نتیجه پایان یافت. اکنون توپ در زمین آمریکا است و شکست این مذاکرات، باعث رخدادهای وحشتناکی در آینده خواهد شد.

دوره تازه مذاکرات آمریکا و کره شمالی این بار در سطح کارشناسی روز شنبه در «استکهلم» پایتخت سوئد آغاز شد اما بعد از چند ساعت کره شمالی اعلام کرد این مذاکرات را با توجه به اینکه آمریکا هیچ پیشنهاد جدیدی ارایه نکرده است، ترک می کند.

با وجود انصراف کره شمالی از ادامه مذاکره با تیم ترامپ و اظهار ناامیدی کاخ سفید در ساعات اولیه بعد از توقف مذاکرات، وزارت خارجه آمریکا چند ساعت بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با تیم کره شمالی روز شنبه در شهر «استکهلم» سوئد به طور مثبت برگزار شد و حتی آمریکا دعوت سوئد برای دیدار مجدد در دو هفته را پذیرفت.

گفت‌و‌گوهای واشنگتن-پیونگ یانگ در حالی بعد از چند ماه بلاتکلیفی از سر گرفته شده بود که کره شمالی روز «پنجشنبه» یعنی دو روز قبل از آغاز این مذاکرات، یک موشک جدید بالستیک از زیردریایی پرتاب کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها