جلسه کابینه رژیم صهیونیستی با محوریت ضدایرانی برگزار شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه خود ادعاهایی درباره نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

جلسه کابینه رژیم صهیونیستی با محوریت ضدایرانی برگزار شد
کد خبر: 348871
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۰:۵۰:۱۵

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری گزارش دادند که جلسه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به احتمال زیاد بر ایران به عنوان تهدیدی همیشگی و در حال گسترش علیه رژیم صهیونیستی متمرکز بوده است.

در جلسه کابینه، نتانیاهو به آن‌چه «تهدید امنیتی آشکار جمهوری اسلامی» در مواردی متعدد در هفته‌های اخیر خوانده شده، اشاره کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران مدعی شد: شما جسارت و بی‌باکی ایران را خواهید دید و این واقعیت را که تنها عربستان سعودی نیست که با صراحت به آن حمله می‌کند.

ادعای حمله ایران به عربستان سعودی در حالی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که تا کنون مدرکی در این باره ارائه نکرده‌اند و مقامات کشورمان نیز به طور قاطعانه آن را رد کرده اند.

علاوه بر این، پس از وقوع حمله پهپادی گسترده انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو واقع در شرقی‌ترین نقطه عربستان، مقامات آمریکایی و سعودی طی روزهای گذشته با ادعای اینکه آن‌ها نمی‌توانسته‌اند بدون کمک جمهوری اسلامی چنین عملیاتی را انجام دهند، تلاش دارند ایران را عامل این حمله معرفی کنند.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که ایران مسیرهای دریانوردی تجاری را مورد حمله قرار داده و از عراق، سوریه، لبنان و غزه به رژیم صهیونیستی با تسلیحاتی دقیق حمله می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها