کد خبر: 348902
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۱:۵۵:۳۷
| |

حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی مطرح کرد؛

ثبت نام 2 میلیون و 300 هزار زائر در سامانه سماح/ هر چهار مرز کشور به روی زوار باز است

حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه 2 میلیون و 300 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند.

ثبت نام 2 میلیون و 300 هزار زائر در سامانه سماح/ هر چهار مرز کشور به روی زوار باز است
کد خبر: 348902
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۱:۵۵:۳۷

اعتمادآنلاین| حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین آمار، 2 میلیون و 300 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند، بیش از 3 هزار و‌100 دستگاه کامیون مواکب از کشور خارج شدند.

او ادامه داد: در حال حاضر هر چهارمرز کشور به روی زائران حسینی باز است و از اول صفر تاکنون 479 هزار نفر از مرز‌ها خارج شدند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه نرخ روزانه پارکینگ‌ها 5 هزار تومان است، تصریح کرد: امسال تقاضای ما این است مردم برای کمک به خدمات رسانی وسایل حمل و‌نقل عمومی از وسیله شخصی خود استفاده کنند؛ در مرز‌ها کسانی هستند که منازل خود را برای اجاره پارکینگ‌ها در اختیار گذاشتند.

ذوالفقاری با اشاره به آخرین وضعیت شهر‌های عراق، یادآور شد: هیچ مشکلی امنیتی در عراق وجود ندارد، خوشبختانه تا این لحظه از جهت امنیتی و‌ تروریستی برای زائران اتفاقی رخ نداده است.

ذوالفقاری درباره اختلال اینترنت در کشور عراق، اظهار کرد: مذاکراتی بین وزارت ارتباطات دو‌ کشور صورت گرفته و در صدد هستیم که این مشکل حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها