کد خبر: 348913
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۲:۱۵:۱۱
| |

واکنش فریده شجاعی به شکست بسکتبال سه نفره دختران ایران

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: همین که تیم را با این هزینه‌های هنگفت به مسابقات اعزام می‌کنیم باید کلاه‌مان را بالا بیندازیم.

واکنش فریده شجاعی به شکست بسکتبال سه نفره دختران ایران
کد خبر: 348913
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۲:۱۵:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 23 سال ایران در جام جهانی این رشته با سه شکست برابر تیم های آلمان، مغولستان و رومانی و یک پیروزی برابر اوگانادا از صعود به مراحل بالاتر بازماند، این در حالی است که آنها سال گذشته با سه پیروزی( مقابل مالزی، سریلانکا، آندورا) و شکست مقابل روسیه به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان این فدراسیون در مورد عملکرد تیم ایران در جام جهانی گفت: آنها می‌توانستند از گروه خود صعود کنند اما کم تجربه بودند و با بدشانسی روبه رو شدند. علاوه بر این جو سنگین مسابقات جهانی روی بازیکنان جوان ما تاثیر گذاشت. با این حال مقابل تیم‌های صاحب نام دنیا بازی‌های نسبتا خوبی ارائه دادند و یک برد هم برابر اوگاندا به دست آوردند. امیدوارم برای سال‌های آینده بهتر بازی کنند.

او در واکنش به اینکه سال گذشته تیم ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما امسال حذف شد و افت داشته است، بیان کرد: فکر می‌کنم اشتباه می‌کنید چون سال گذشته هم صعود نکردند. آنها سال گذشته یک برد به دست آوردند و در جایگاه 17 قرار گرفتند اما امسال با یک برد شانزدهم شدند و یک پله بهتر شدند.

(این اظهارات شجاعی در حالی است که تیم ملی سال گذشته پس از روسیه به عنوان تیم دوم گروه خود به یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد که در این مرحله مغلوب اوکراین شد.)

شجاعی در مورد برگزار نکردن بازی تدارکاتی برای بسکتبال سه نفره بانوان گفت: بحران اقتصادی موجود روی عملکرد فدراسیون‌ها تاثیر گذاشته و همین که تیم را با این هزینه‌های هنگفت به مسابقات اعزام می‌کنیم باید کلاه‌مان را بالا بیندازیم. علاوه براین بخش سه نفره بانوان فعال است و بازیکنان مداوم بازی می‌کنند و روز گذشته در جدیدترین رنکینگ فیبا به رتبه هفتم جهان رسیدیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد وضعیت تعیین میزبان مسابقات بسکتبال پنج نفره بانوان کاپ آسیا گفت: هنوز خبری نشده است و اگر میزبان مشخص نشود، مسابقات برگزار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها