سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

مردم قدرشناس اقدامات پلیس باشند/ ضرورت برخورد شدید با ناهنجاری‌ها

سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه مردم باید قدرشناس فعالیت‌های نیروی انتظامی باشند، افزود: وجود نیروی انتظامی و پلیس با این تراز در خدمت مردم نعمتی بزرگ است.

مردم قدرشناس اقدامات پلیس باشند/ ضرورت برخورد شدید با ناهنجاری‌ها
کد خبر: 349007
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۵:۰۴:۳۴

اعتمادآنلاین| سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، قبل از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه امروز نیروهای مؤمن انتظامی آسایش را برای هموطنان مهیا می‌کنند، گفت: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت به یک پلیس سرآمد در سراسر جهان تبدیل شده و متمایز از پلیس در سایر کشورهای جهان است.

وی بیان کرد: نگاه نیروی انتظامی خدمت معنوی و اخلاقی به جامعه است که این نگاه شایسته تقدیر است.

امام جمعه قم اظهار داشت: ابزار کار پلیس در مأموریت‌ها باید ابتدا معنویت و اخلاق و سپس شدت عمل در برخورد با تخلفات و ناهنجاری‌ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به نیروهای نظامی و انتظامی دارند، افزود: فعالیت نیروی انتظامی با ارتقا و پیشرفت در این نیرو، گسترده‌تر و هوشمندتر خواهد شد.

سعیدی تصریح کرد: معنویت و اخلاق و همچنین امین‌ بودن و ایجاد امنیت دو بال موفقیت برای نیروی انتظامی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم باید قدرشناس فعالیت‌های نیروی انتظامی باشند، افزود: وجود نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت مردم نعمتی بزرگ است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تأکید کرد: جامعه برای افزایش ایمنی و آسایش در کشور باید هشدارها و توصیه‌های پلیس و نیروی انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها