سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه‌ اهواز درباره خبر بازداشت کارگران هفت‌تپه:

یک نفر از کارگران هفت‌تپه بازداشت شده باشد، برخورد می‌کنم/ باز هم به هفت‌تپه سفر می‌کنم/ تمام تلاشم را می‌کنم که مشکل‌شان حل شود

به گزارش انصاف‌نیوز، سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه‌ اهواز درباره‌ بازداشت چندتن از کارگران هفت‌تپه که چند هفته‌ قبل دیداری با او داشتند گفت که حتی اگر یک نفر از آنها که در جلسه با من صحبت کردند را گرفته باشند، برخورد خواهم کرد.

یک نفر از کارگران هفت‌تپه بازداشت شده باشد، برخورد می‌کنم/ باز هم به هفت‌تپه سفر می‌کنم/ تمام تلاشم را می‌کنم که مشکل‌شان حل شود
کد خبر: 349009
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۵:۰۸:۱۸

اعتمادآنلاین| سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه‌ اهواز درباره‌ شائبه‌های مطرح شده بازداشت چندتن از کارگران هفت‌تپه و اینکه این افراد همان‌ها هستند که در جلسه‌ی دلجویی امام جمعه از کارگران صحبت کرده‌اند، بیان کرد: من سفری دیگر به هفت تپه خواهم رفت، یقین بدانید تمام آنهایی که در آن جلسه صحبت کردند -حدود هفت، هشت نفر بودند- اگر یک نفرشان را هم گرفته باشند، برخورد خواهم کرد.

به گزارش انصاف‌نیوز، وی در واکنش به اینکه «آقای خنیفر هم در آن جلسه بود، اما به شش سال حبس محکوم شده و بازداشت هم شد» گفت: محکومیت آقای خنیفر قبل از آن ماجرا بوده؛ در عین حال که من درمورد آقای خنیفر هم سفارش کرده‌ام اما موضوع این است که قبل از آن جلسه آقای خنیفر محکوم شده بوده.

موسوی‌فرد در پاسخ به اینکه «برخی کانال‌ها می‌گویند که خنیفر یک هفته بعد از جلسه محکوم شده است» گفت: نگویید این حرف‌ها را، این حرف اشتباه است. آقای خنیفر زمانی که نزد من آمد هم واقف بود که محکوم شده است. من خیلی تلاش کردم که مشکل‌اش حل شود. همچنان هم تلاش می‌کنم، شک نکنید به سهم خودم تمام تلاشم را می‌کنم؛ اما جلوی این ادعاهای مطرح شده را که نمی‌شود گرفت.

تضمین می‌دهم، غیر از آن یک نفری که از قبل محکوم بوده، شما یک نفر دیگر را اسم بیاورید. اگر چنین باشد بنده تمام تلاشم را می‌کنم که مشکل‌شان حل شود.

موسوی فرد در پاسخ به اینکه «آیا درجریان بازداشت 4 نفر از کارگران که در راه تهران و دیدار با نمایندگان مجلس بودند هست یا خیر؟»، گفت: خبر ندارم؛ انشاالله یک بار دیگر به هفت‌تپه خواهم رفت و شک نکنید که پیگیر وضعیت‌شان خواهم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها