کد خبر: 349048
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۶:۲۷:۲۷
| |

ملک حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری:

امنیت مهمترین نیاز اجتماعی است

سید شرف الدین ملک حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: امنیت مهمترین عرصه اجتماعی و مهمترین نیاز انسان است که وجود آن باعث نتیجه بخش بودن فعالیت‌های انسان در سایر عرصه‌ها می‌شود.

امنیت مهمترین نیاز اجتماعی است
کد خبر: 349048
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۶:۲۷:۲۷

اعتمادآنلاین| سید شرف الدین ملک حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در دیدار فرمانده انتظامی، جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان فارس، ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: اگر امنیت بر وجود انسان حاکم نباشد، هیچ یک از دعاها محقق نخواهد شد.

ملک حسینی گفت: امنیت پایه ای ترین عرصه حیات انسان و بستری امن برای تحقق آرزوهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد با تأکید بر اینکه اگر ناامنی در جامعه حاکم باشد، خواسته های انسان محقق نخواهد شد، افزود: ناامنی در بسترهای مختلف فروپاشی و نفرت افکنی را به دنبال خواهد داشت.

ملک حسینی عرصه خدمت در نیروی انتظامی را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: با وجود اینکه مردم قدر امنیت در جامعه را می دانند، ولی کارکنان نیروی انتظامی با خدا معامله و اجر و پاداش اقدامات خود را از پروردگار عالم می گیرند.

وی امنیت جامعه را به اکسیژن تشبیه و خاطرنشان کرد: وقتی که انسان برای نفس کشیدن در تنگنا قرار می گیرد، قدر اکسیژن را بیشتر از هر زمانی می داند.

ملک حسینی خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ برای کارکنان ناجا عنوان و اضافه کرد: درست عمل کردن شما لبخند رضایت را بر لبان مبارک حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت می نشاند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها