فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در محدوده شهرستان سراوان خبر داد.

بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان کشف شد
کد خبر: 349062
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۷:۲۲:۴۹

اعتمادآنلاین| سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با کسب خبری مبنی برجابجایی محموله سنگین موادافیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود، در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور ایست به سرعت متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آنها را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات سه قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی دستگیر و در بازرسی از 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه خودرو وانت، 2 تن و 7 کیلو و 66 گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و 333 کیلو و 704 گرم تریاک، 648 کیلو و 262 گرم حشیش، 10کیلوگرم شیشه، 9 کیلو و 100 گرم مرفین، 4 کیلوگرم هروئین و 2 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهمان به مقام قضائی معرفی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها