داستان‌سرایی‌های صهیونیستی برای توجیه یک وحشت!

یک پایگاه صهیونیستی با انتشار نموداری نام افرادی را که می‌توانند این رژیم را از بین ببرند ذکر کرد.

داستان‌سرایی‌های صهیونیستی برای توجیه یک وحشت!
کد خبر: 349095
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک پایگاه صهیونیستی با انتشار نموداری نام افرادی را که می‌توانند این رژیم را از بین ببرند ذکر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در شرح این نمودار آمده است: در سایه انهدام تاسیسات شرکت نفتی آرامکوی عربستان که با استفاده از موشک‌های کروز و هواپیماهای بدون سرنشین انجام گرفت، چنین خطری با این حجم و شاید بزرگ‌تر می‌تواند اسرائیل را هم تهدید کند، در حالی که افراد ذکرشده با برنامه‌های خود می‌توانند خطر استراتژیکی برای اسرائیل پدید آورند.

رسانه‌های صهیونیستی، از جمله این پایگاه اطلاع‌رسانی عبری‌زبان متخصص در امور امنیتی، همچنان ادعا می‌کنند دانش فوق‌پیشرفته‌ای که سامانه‌های پدافندی پاتریوت را از مدار عملیاتی خارج کرده، صرفاً می‌تواند در اختیار جمهوری اسلامی ایران باشد.

در این نمودار نام و تصاویر سردار قاسم سلیمانی، سرلشکر غلامعلی رشید و سرلشکر حسین سلامی ذکر شده است. در حالی که ذیل آنها نام سردار علی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه آمده است.

در رده پایین‌تر نیز در کنار سامانه موشکی و پهپادی، به چند نام ایرانی اشاره شده تا داستان‌سرایی این رژیم در این رابطه تکمیل شود.

گفتنی است رسانه‌های اسرائیلی چند روزی است تلاش می‌کنند از نگرانی مسئولان عالیرتبه این رژیم بابت ناتوانی سامانه‌های پدافندی‌شان در مقابل دانش نظامی پهپادی و موشکی ایران در صورت وقوع هر نوع درگیری بین 2 طرف سخن بگویند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها