فرمانده انتظامی پایتخت:

400 نفر در 35 پرونده بزرگ اقتصادی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: بالغ بر 35 پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت 400 نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

400 نفر در 35 پرونده بزرگ اقتصادی دستگیر شدند
کد خبر: 349104
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۸:۳۰:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی همزمان با هفته ناجا در مراسم صبحگاه پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: ما هفته نیروی انتظامی را با «شعار پلیس هوشمند امین مردم» آغاز کردیم و سال جدید کاری پلیس از این هفته با این شعار آغاز می شود.

وی ادامه داد: پلیس هوشمند یعنی حرکت سریع پلیس برای بهره مندی از خدمات هوشمند و آی تی برای ارایه خدمات نوین،

البته هم اکنون نیز پلیس تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار دارد.


فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس امین مردم است و از نقطه صفر مرز تا قلب کشور امین و امانت دار مردم است اظهار کرد: ما در مسیر خدمت رسانی و استقرار نظم امنیت و آرامش سر از پا نمی‌شناسیم و آنچه در توان داریم را ارایه می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در بیش از 30 نقطه پرخطر و آسیب‌دیده در تهران انضباط برقرار کنیم، گفت: در شوش، مولوی، هرندی، دروازه غار و سایر نقاط شهر تهران گام های بزرگی را در زمینه پاکسازی و امن سازی این نقاط برداشتیم. همچنین در راستای امن‌تر کردن شهر و سخت کردن محیط برای مجرمان طرح‌های مختلفی را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: دو طرح «کاشف» و «صاعقه» از سوی پلیس آگاهی در حال برگزاریست و طرح «اقتدار» که هدفش برخورد با مزاحمین نوامیس است از سوی پلیس امنیت و طرح «رعد» از سوی پلیس پیشگیری و طرح «ظفر» از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود که 230 نقطه تهران در طرح ظفر پاکسازی کرد.

سردار رحیمی گفت: بالغ بر 35 پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت 400 نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

به گفته وی، دستگیری مجرمین در فضای مجازی بیش از 130 درصد افزایش یافته و در کنار این موارد اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی را هم داشته ایم.

وی افزود: در بخش مشاوره و مددکاری نیز با ایجاد 11 مرکز مشاوره در 11 سرکلانتری و 84 مرکز مددکاری توانستیم خدمات لازم را توسط همکاران ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی پایتخت در خاتمه با بیان اینکه طی دو سال متوالی بر اساس رای و نظر مردم پلیس تهران رتبه برتر را در بین دستگاه های خدمتگزار کسب کرده است، گفت: طی دو سال گذشته سهم تهران از وقوع جرایم از 29 درصد را به 21 رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها