کد خبر: 349122
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۸:۴۳:۳۷
| |

سلیمانی از رشد۴۱ درصدی پرتفوی بورسی هلدینگ صدرتامین خبر داد

فروش 1640 میلیارد تومانی در شش ماه نخست سال 98

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین درخصوص عملکرد مالی در 6 ماهه نخست سال 98 از فروش1640 میلیارد تومانی و رشد 30 درصد بیش از مقدار پیش بینی شده خبرداد و گفت:درصد پوشش بودجه تولید این شرکت نیز 15 درصد بیشتر از بودجه مصوب شده است.

فروش 1640 میلیارد تومانی در شش ماه نخست سال 98
کد خبر: 349122
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۸:۴۳:۳۷

اعتمادآنلاین| به گزارش روابط عمومی هلدینگ صدر تامین، غلام رضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین به تشریح عملکرد شش ماه اول سال جاری پرداخت و گفت: رشد 42 درصدی ارزش پرتفوی بورسی هدلینگ صدرتامین طی 4 ماه گذشته رشد داشته است و ارزش پرتفوی بورسی این هدلدینگ در مهرماه 1398 به رکورد تاریخی 10 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است و بازدهی 55 تا 262 درصدی سهام زیرمجموعه هلدینگ تاصیکو در بورس و فرابورس ایران در شش ماه نخست امسال محقق شده است.


سلیمانی همچنین ضمن اشاره به استراتژی این شرکت در تولید محصولات داخلی گفت: نهضت داخلی سازی در ذوب آهن اصفهان با تولید ریل تبلور پیدا کرده و لیست قطعاتی که وارداتی است در تمام شرکت های هلدینگ آماده شده تا با کمک معاونت علمی و شتاب دهنده و فراخوانی که منتشر می شود ، بومی سازی شوند .


وی دو برابر کردن EPS را یکی از سیاستهای کلی این هلدینگ دانست وگفت : اولین شتاب دهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی هستیم وهمچنین صادراتی کردن 30 درصد از تولید را در برنامه داریم .


مدیرعامل هلدینگ صدر تامین اظهار داشت: به دنبال ایجاد زنجیره تامین در خود بنگاه و تامین مواد اولیه و زیرساخت در شرکت های تابعه هلدینگ هستیم که با این کار ارزش افزوده محصولی ایجاد شود و ‌جلوی خام فروشی گرفته شود .


شرکت سرمایه گذاری صدرتامین، یکی از هلدینگ‎های مهم گروه سرمایه گذاری شستا است که13 شرکت مدیریتی و 12 شرکت غیر مدیریتی در زیر مجموعه خود دارد و در اردیبهشت امسال برای اولین بار سهام این هلدینگ در بازار بورس عرضه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها