آغاز چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی موحد آغاز شد.

آغاز چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی
کد خبر: 349139
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۰۹:۰۷:۰۴

اعتمادآنلاین| چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 9 متهم اقتصادی مبنی براخلال در نظام اقتصادی کشور صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست قاضی موحد در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی آغاز شد.

در سومین جلسه از دادگاه رسیدگی به این پرونده، نماینده دادستان ادامه توضیحاتش از جلسه قبل را ارائه کرد و همچنین متهم فلاحتیان به ادامه دفاعیاتش پرداخت و وکیل مدافع او نیز دفاعیاتش را بیان کرد.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده، وکیل شرکت طرح اندیشه بهساز ملت اظهارات خود را بیان کرده و متهم فلاحتیان ادامه دفاعیاتش را ارائه کرد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت پارسیس کیش نیز مطالبی ارائه کرد و نماینده دادستان نیز توضیحاتی در خصوص اظهارات متهم و تخلفات صورت گرفته توسط سایر متهمین این پرونده بیان کرد.

26 شهریورماه، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار شد.

در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، کیفرخواست متهمین توسط نماینده دادستان قرائت شد و نماینده حقوقی بانک ملت و وکیل شرکت پارس کیش شکوائیه خود را بیان کردند.

همچنین در این جلسه متهم فلاحتیان بخشی از دفاعیات خود را بیان کرد و نماینده دادستان توضیحاتی در خصوص اقدامات متهمین ارائه کرد و گفت: متهمان با وجوه بانک ملت به خرید کشتی مبادرت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها