کد خبر: 349234
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۰:۵۴:۰۰
| |

جیسون استاتهام مقابل دوربین «گای ریچی» می‌رود

جیسون استاتهام در نسخه‌ای آمریکایی از یک فیلم سینمایی به کارگردانی گای ریچی نقش‌آفرینی می‌کند.

جیسون استاتهام مقابل دوربین «گای ریچی» می‌رود
کد خبر: 349234
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| جیسون استاتهام در نسخه آمریکایی یک فیلم فرانسوی به نام «کامیون حمل پول» دوباره با گای ریچی همکاری می‌کند و این فیلم را برای شرکت میرامکس می‌سازد.

ریچی و استاتهام پیش از این در دو فیلم اکشن سینمای بریتانیا به نام «قاپ زنی» در سال 2000 و «قفل، انبار و دو بشکه باروت» در سال 1998 همکاری داشته اند. کمپانی میرامکس این فیلم را تولید خواهد کرد و حقوق ساخت نسخه فرانسوی این فیلم که در سال 2004 ساخته شده بود را خریداری کرده است.

استاتهام در این فیلم نقش یک شخصیت مرموز را ایفا می‌کند که در یک کمپانی ون‌های امنیتی کار می‌کند و مسئولیت دارد تا هر هفته میلیون ها دلار پور را در سراسر لس آنجلس جا به جا کند.

عنوان فیلم اصلی نیز «کامیون حمل پول» (به فرانسوی: Le Convoyeur) بود که توسط استودیو کانال ساخته شده بود.

ریچی گفت: به دنبال این هستم که به این داستان زندگی ببخشم و تا زمانی که جیسون می‌تواند روی پاهایش بایستد با او همکاری کنم.

جیسون استاتهام از زمان آخرین همکاری‌اش با گای ریچی بسیار مشغول بوده است. او اخیرا در فیلم سینمایی «سریع و خشن: هابز و شاو» نقش‌آفرینی کرده بود که برای دومین تابستان پیاپی فیلمش در بین پرفروش‌ها قرار می گیرد. این فیلم 758 میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشت.

تاریخی برای آغاز این پروژه بدون نام اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود سال آینده این پروژه جلوی دوربین برود.

جیسون استاتهام فیلم «جاسوس 2» را نیز پیش روی خود می‌بیند و فیلم جدید گای ریچی با عنوان «آقایان» نیز با بازی متیو مک کانهی در ژانویه اکران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها