بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال:

امیدوارم با جذب مهاجم و اضافه شدن مصدومان، شرایط استقلال بهتر شود/ تفکرات استراماچونی در تیم پیاده شده است

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت که تفکرات آندره‌آ استراماچونی در استقلال پیاده و شرایط این تیم با دو برد پیاپی بهتر شده است.

امیدوارم با جذب مهاجم و اضافه شدن مصدومان، شرایط استقلال بهتر شود/ تفکرات استراماچونی در تیم پیاده شده است
کد خبر: 349376
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۴:۵۴:۳۵

اعتمادآنلاین| بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال، با اشاره به وضعیت استقلال و اینکه می‌توان به قهرمانی این تیم در فصل جاری امیدوار بود، گفت: پیش‌بینی در این مورد سخت است. شرایط استقلال از لحاظ امتیازگیری تا الان مناسب نبوده و تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا استراماچونی شرایط تیمش را بهتر کند. شنیده‌ام قرار است استقلال مهاجم جدید جذب کند و باید ببینیم این مهاجم چگونه جواب می‌دهد. امیدوارم با آمدن مهاجم جدید و بازگشت مصدومان شرایط استقلال بهتر شود.

وی اضافه کرد: استراماچونی نیاز به زمان دارد اگر چه رفته رفته تفکرات استراماچونی روی تیم نشسته و بازیکنان تلاش می‌کنند خواسته‌های این مربی در زمین پیاده شود. استقلال بازیسازی را از دفاع شروع می‌کند و اگر نیاز باشد توپ را بلند می‌کند، قطعا تعطیلات لیگ برتر هم به استراماچونی این فرصت را می‌دهد تا بیشتر با تیمش کار کند. دو پیروزی اخیر هم به استقلال از لحاظ روحی کم کرد و امیدوارم استقلال در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

فریبا در ارتباط با اینکه خیلی‌ها معتقدند شانس قهرمانی سپاهان و تراکتور نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر است، تصریح کرد: در مدعی بودن سپاهان شکی وجود ندارد. بزرگترین هنر امیر قلعه‌نویی در جذب بازیکن است و سپاهان هم باشگاهی است که توانایی مالی بالایی دارد. تراکتور هم تیم خوبی است. تراکتور فصل گذشته هم مدعی جدی بود ولی آن داستان‌ها و حاشیه‌ها ایجاد شد و قهرمانی را از دست داد.

وی در پایان گفت: امسال سپاهان، تراکتور، استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو شانس قهرمانی دارند و البته می‌توان از ذوب‌آهن هم به عنوان یک تیم خوب نام برد. آنها برابر سپاهان خوب فوتبال بازی کردند و جدا از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، از داوری هم ضربه دیدند. دربی اصفهان از لحاظ فنی بالاتر از لیگ ایران بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها