کد خبر: 349379
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۵:۰۳:۲۰
| |

محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پیکان:

می‌توانیم سپاهان را حذف کنیم/ خوب امتیاز نگرفتیم اما جبران می‌کنیم

محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پیکان، گفت: در شش بازی ابتدایی خوب امتیاز نگرفتیم ولی این نتایج را در هفته‌های آینده جبران خواهیم کرد.

می‌توانیم سپاهان را حذف کنیم/ خوب امتیاز نگرفتیم اما جبران می‌کنیم
کد خبر: 349379
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۵:۰۳:۲۰

اعتمادآنلاین| محمد ستاری، مدافع تیم فوتبال پیکان، با اشاره به عملکرد پیکان در شش بازی قبلی و اینکه آنها فقط پنج امتیاز گرفتند، گفت: آمار نشان می‌دهد که از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشتیم و خوب امتیاز نگرفتیم. باید این را در نظر گرفت که پیکان با تغییرات زیادی مواجه شد. در حال حاضر از ترکیب اصلی پیکان هفت، هشت بازیکن امسال به تیم اضافه شدند و طبیعی است که تیم ما نیاز به هماهنگی دارد. اگر الان با شهر خودرو یا نساجی بازی کنیم قطعا نتایج بهتری می‌گیریم.

وی عنوان کرد: شرایط تیم ما بازی به بازی بهتر شد ولی در بازی با نفت مسجدسلیمان بدشانسی آوردیم و در حالی که بازی یکطرفه بود شکست خوردیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و اگر این بازی را می‌بردیم الان هشت امتیاز داشتیم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. تیم خوبی داریم و خوب هم فوتبال بازی می‌کنیم و این موضوع ما را به آینده امیدوار می‌کند.

ستاری با اشاره به بازی پنجشنبه هفته آینده مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: در جام حذفی کنار رفتن در مرحله اول با نایب‌قهرمانی هیچ تفاوتی ندارد و مهم این است که یک تیم قهرمان شود. ما هم برای خودمان شانس قائل هستیم. می‌دانیم بازی با تیم خوبی مثل سپاهان در اصفهان سخت است ولی به تیم خودمان امید داریم و می‌توانیم سپاهان را در اصفهان حذف کنیم. دو بازی سخت داریم و بعد از دیدار با سپاهان باید در لیگ برتر با پرسپولیس روبه‌رو شویم. امیدوارم در این دو بازی نتایج خوبی بگیریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها