آخرین تحولات بغداد؛

یک نفر در تیراندازی افراد ناشناس به نیروهای امنیتی کشته شد

هم‌زمان که منابع خبری عراق از بازگشت آرامش در شهر بغداد خبر می‌دهند، افراد مسلح ناشناس به سمت نیروهای امنیتی عراق تیراندازی کردند که پنج زخمی و کشته به‌جا گذاشت.

یک نفر در تیراندازی افراد ناشناس به نیروهای امنیتی کشته شد
کد خبر: 349453
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۷:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| منابع خبری از تیراندازی افراد ناشناس در بغداد به سمت نیروهای امنیتی خبر دادند.

«رسانه امنیتی» عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تأمین امنیت مراسم شورای شهر و تظاهرات‌کنندگان در نزدیکی میدان «المظفر» این تیراندازی صورت گرفته است.

شبکه خبری «الفرات» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد که نیروهای تأمین امنیت، نیروهای غیر مسلحی بودند که در هنگام حضور خود در کنار تظاهرات‌کنندگان، «هدف تیراندازی گسترده» قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است که در پی تیراندازی عناصر ناشناس، یک نفر از نیروهای امنیتی کشته و چهار نفر از آنان نیز زخمی شدند.

این در حالی است که دو نفر از افراد زخمی، افسران امنیتی بودند.

در بیانیه مذکور تأکید شد که نیروهای امنیتی «به خاطر جلوگیری از تنش، برای مقابله به مثل، تیراندازی نکردند؛ زیرا احتمال داشت قربانیان بیشتری داشته باشد».

این بیانیه همچنین بر «اهمیت حفظ مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات و تأمین امنیت و حمایت از تظاهرات‌کنندگان، مؤسسات و مراکز دولتی و شخصی» تأکید کرد.


در پایان این بیانیه آمده است که «نیروهای امنیتی با هر فرد مسلحی که نیروهای امنیتی را هدف قرار دهد و جان تظاهرات‌کنندگان را به خطر بیاندازد، بر اساس قانون برخورد خواهند کرد».

این تیراندازی از سوی افراد ناشناس در حالی صورت گرفته که خبرگزاری رسمی عراق اعلام کرد که ثبات و آرامش بر شهر بغداد حکمفرماست و منطقه سبز بغداد نیز بازگشایی شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها