کد خبر: 349495
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۹:۴۹:۱۰
| |

برملا شدن راه‌های جدید جاسوسی اسرائیل

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی سه شنبه شب خواهان هوشیاری بیشتر شهروندان فلسطینی و مقابله با هرگونه تلاش صهیونیست‌ها برای جاسوسی و ترور شخصیت رزمندگان مقاومت شد.

برملا شدن راه‌های جدید جاسوسی اسرائیل
کد خبر: 349495
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۹:۴۹:۱۰

اعتمادآنلاین| ‎ اتاق عملیات مشترک گروههای فلسطینی در بیانیه خود آورده است: روش دشمن برای جمع آوری اطلاعات در پوشش نهادهای خیریه و نهادهای بهداشتی و گردشگری در نتیجه چالشی است که دستگاههای امنیتی تحمیل کرده اند. تحمیل این چالش بعد از شناسایی شمار زیادی از مزدوران دشمن انجام شده است.

این بیانیه افزود: اتاق عملیات مشترک محتوای بیانیه وزارت کشور درخصوص شیوه های دستگاه اطلاعاتی دشمن و دفتر هماهنگی جمع آوری اطلاعات از مقاومت فلسطین در نوار غزه و راههای ترور شخصیت مبارزان را پیگیری کرد.

اتاق عملیات مشترک اقدام شمار زیادی از شهروندان فلسطینی در اطلاع دادن اقدامات دشمن به دستگاههای ذیربط فلسطینی را ارج نهاد و تاکید کرد: این اتاق یک ماه قبل نشستی را در این باره برگزار کرده و خطرات رفتار جدید دشمن را بررسی کرد و به مراجع ذیربط درباره لزوم انجام اقداماتی برای خنثی کردن رویکرد جدید دشمن دستورات لازم را داد.

اتاق عملیات مشترک همچنین در تعامل برخی شخصیت های فلسطینی با هماهنگ کننده و افسران دفتر او خطرات زیادی و رفتاری را دید که مغایر با ارزش های ملی فلسطین است و تصمیم گرفت تا هویت هر فردی را برملا کند که با این هماهنگ کننده - که افسری مرکزی در وزارت جنگ رژیم اسرائیل است- تعامل می کند.

اتاق عملیات مشترک همچنین رفتار پلید دشمن در ترور شخصیت مبارزان فلسطینی با سرهم کردن داستان های بی اساس و انتشار آن در شبکه های اجتماعی را بررسی و دریافت که دشمن به خاطر ناتوانی در ترور فیزیکی مبارزان از ترس پاسخ مقاومت به ترور شخصیتی آنها روی آورده است و از این رو، این اتاق از همه مردم می خواهد تا به این رفتار پلید دشمن توجهی نکنند و برای حفظ اصول خود در حمایت از مبارزان تلاش کنند.

این بیانیه افزود: دشمن از هیچ کاری برای شکستن اراده مقاومت فروگذار نمی کند. بعد از اینکه دشمن یقین کرده است که نمی تواند با استفاده از زور نظامی مقاومت را در هم بشکند، به این رفتارها روی آورده است.

این بیانیه از ملت فلسطین خواست تا هوشیارتر بوده و برای محروم کردن دشمن از دستیابی به هرگونه دستاوردی در سطح نبرد امنیتی تلاش کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها