کد خبر: 349528
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۱۸:۱۴
| |

کوسه غراوی عضو فراکسیون مستقلین مجلس:

بداخلاقی و تخریب باعث زاویه گرفتن احزاب نسبت به یکدیگر می‌شود

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس با تأکید بر اینکه انتقاد باید سازنده باشد، گفت: بی‌اخلاقی و تخریب، تقابل و تضاد را به دنبال دارد و ما را از مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی کشور دور می‌کند.

بداخلاقی و تخریب باعث زاویه گرفتن احزاب نسبت به یکدیگر می‌شود
کد خبر: 349528
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۱۸:۱۴

اعتمادآنلاین| شهرام کوسه غراوی درباره ضرورت رعایت اخلاق سیاسی از سوی فعالان سیاسی بیان کرد: تجربه نشان داده که در هر انتخابات و هر کار سیاسی بداخلاقی هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد. اگر انتقادی نسبت به یک مسئول وجود دارد باید به گونه‌ای مطرح شود که نتیجه آن مثبت بوده و سازندگی را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: بداخلاقی و تخریب باعث زاویه گرفتن احزاب نسبت به یکدیگر شده و ما را از رسیدن به اهداف و اجرایی کردن برنامه‌ها دور می‌کند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس تصریح کرد: هر فردی باید بر روی عملکرد و کارکرد خود تمرکز کرده و اگر عیبی در عملکرد دیگران می‌بیند آن را از راه اخلاقی مطرح کند. متأسفانه بداخلاقی در حال تبدیل شدن به فرهنگی سیاسی در کشور است و هر کس به دنبال یک دستاویز برای تخریب دیگری است.

کوسه غراوی در ادامه تأکید کرد: مهمترین گام در راستای پیشرفت و توسعه کشور رعایت اصول اخلاقی است. انتقاد باید سازنده باشد چرا که تخریب، تقابل و تضاد را به دنبال داشته و کمکی به توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور نمی‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها