کد خبر: 349545
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۴۱:۲۶
| |

معاون استاندار تهران:

مدیران حوزه پوشاک در صورت تداوم وضع موجود کنار بکشند

 محمد امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه گاه روند افزایش قیمت تمام شده پوشاک از زمان تولید تا مصرف به 200 درصد می‌رسد تصریح کرد:‌ در صورتی که مدیران این بخش نمی‌توانند وضعیت موجود را ساماندهی کنند، کنار بکشند تا افراد صاحب صلاحیت وارد کار شوند.

مدیران حوزه پوشاک در صورت تداوم وضع موجود کنار بکشند
کد خبر: 349545
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۸:۴۱:۲۶

اعتمادآنلاین| محمد امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ما مشکلات بسیاری در حوزه پوشاک داریم از جمله اینکه هنوز خوشه‌بندی آن اتفاق نیفتاده و برندسازی نیز رخ نداده، در حالی که 30 سال است شاهد حضور یک مدیریت ثابت در اتحادیه پوشاک هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دلیل این حضور 30 ساله را نمی‌دانم و در حال بررسی هستم اما علم مدیریت یک نفر به هر میزان هم که توانایی بالایی داشته باشد، در یک زمینه خاص پس از چند سال تمام می‌شود.

وی اظهارداشت:‌ هم اکنون یک تولیدکننده نمی‌تواند به‌راحتی مدیر اتحادیه را ببیند و این مدیر مباشرانی برای پاسخگویی انتخاب و حالتی قدسی برای خود ایجاد کرده است.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: زمانی که مدیری می‌بیند در حوزه کاری خود مشکلاتی وجود دارد، باید برای ساماندهی آن اقدام کند.

امامی‌امین با بیان اینکه بخش پوشاک ساماندهی نشده است و به همین دلیل از متولیان این حوزه می‌خواهیم اگر توان اداره این صنف را ندارد، کنار بکشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران صنف پوشاک این استان را خانواده‌ای بزرگ با چندین هزار واحد تولیدی برشمرد و مطالبه اصلی فروشنده و تولیدکننده را فروش با حاشیه سود کمتر اما با روند پایدارتر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در روند ساماندهی بازار پوشاک در استان تهران از حقوق مصرف کننده کوتاه نمی‌آییم، اظهارداشت: هم اکنون نه تولیدکننده و نه مصرف کننده از وضعیت موجود بازار پوشاک استان تهران راضی نیستند.وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در بحث مدل لباس ها، قاچاق پوشاک، تامین پارچه و مواد اولیه مافیاهای مختلف وجود دارد.

امامی‌امین ادامه داد: ایران کشوری است که از سال‌های دور در زمینه پوشاک برند داشته است و قدمت کارخانه های نساجی آن بیش از عمر و تاریخ برخی کشورها محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها