کد خبر: 349566
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۲:۴۰
| |

ابراهیمی، عضو فراکسیون امید مجلس:

اخلاق سیاسی در کشورمان تنزل یافته است/ سیاسیونی ماندگار خواهند شد که رفتار آن‌ها مبتنی بر اصول اخلاقی باشد

علی ابراهیمی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:‌ متأسفانه در کشور ما اخلاق سیاسی تنزل یافته است و مردم فارغ از برنامه‌های فعالان سیاسی عملکرد و رفتار آنان را در طول زمان ارزیابی کرده و براساس اصول اخلاقی برای آن‌ها اعتبار قائل‌اند.

اخلاق سیاسی در کشورمان تنزل یافته است/ سیاسیونی ماندگار خواهند شد که رفتار آن‌ها مبتنی بر اصول اخلاقی باشد
کد خبر: 349566
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۲:۴۰

اعتمادآنلاین| علی ابراهیمی، عضو فراکسیون امید مجلس درباره ضرورت رعایت اخلاق سیاسی از سوی فعالان سیاسی گفت: اعتبار احزاب و گرایش‌های سیاسی به رفتار و منش اعضای اصلی و هواداران آنان باز می‌گردد و بر اساس اساسنامه احزاب رعایت اخلاق الزامی است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم به رفتار فعالان سیاسی فارغ از برنامه‌هایی که ارائه داده‌اند در درازمدت نظارت داشته و براساس ارزیابی که از آنان دارند برای آنان اعتبار قائل می‌شوند.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد:‌ اگر یک سیاستمدار صادق باشد و عوام‌فریبی نکند در ذهن مردم ماندگار خواهد شد. در حوزه سیاست رعایت اخلاق یک امر ضروری است. در رقابت‌های سیاسی به چالش کشیدن افراد امری طبیعی است و انتقاد باید وجود داشته باشد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تأکید کرد: اما در کنار انتقاد باید راه‌حل‌های گره گشا نیز ارائه شود. متأسفانه در کشور ما اخلاق سیاسی تنزل یافته و بعضا شاهد تخریب‌های غیراخلاقی و دروغ‌پردازی‌ها هستیم که نتیجه آن صرفا فرصت‌سوزی است.

ابراهیمی در پایان گفت: با بی‌اخلاقی مشکلی حل نمی‌شود. مردم کشور ما نیز در طول تاریخ آگاه بوده و تجربه نشان داده سیاسیونی ماندگار خواهند شد که رفتار آن‌ها آگاهانه و مبتنی بر اصول اخلاقی باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها