کد خبر: 349608
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

مجتبی رشوند مدیرعامل موسسه ناجی هنر:

ساخت فیلم و سریال‌های پلیسی آمار جرائم را کمتر می‌کند/ بیش از 150 طرح در هفته پلیس به ناجی هنر رسید

مجتبی رشوند مدیرعامل موسسه ناجی هنر معتقد است که فیلم و سریال های پلیسی به دلیل آگاهی‌رسانی در کاهش آمار جرائم تاثیر دارند.

ساخت فیلم و سریال‌های پلیسی آمار جرائم را کمتر می‌کند/ بیش از 150 طرح در هفته پلیس به ناجی هنر رسید
کد خبر: 349608
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی رشوند مدیرعامل موسسه سینمایی، فرهنگی و هنری ناجی هنر به طرح‌یهایی که برای نیروی انتظامی به این موسسه ارائه شده است اشاره و بیان کرد: بیش از 150 طرح برای ساخت در هفته پلیس به ما رسید که بخشی از آنها به کارگردانانی حرفه‌ای تعلق داشت اما چون طرح‌هایشان خوب نبود آنها را نپذیرفتیم و طرح هایی را انتخاب کردیم که به نتیجه فعلی منجر شد.

او با اشاره به اینکه بخشی از افراد هم در این زمینه توصیه شده بودند، گفت: خدا را شکر سعی کردیم براساس اصول پیش رویم و افراد توصیه‌ای را قبول نکنیم بنابراین وارد تولید این آثار شدیم و گروه ها را حمایت کردیم.

مدیرعامل ناجی هنر با اشاره به کمبود امکانات در موسسه تصریح کرد: ما کم و کاستی‌های زیادی در حوزه تجهیزات و امکانات داریم که همین کمبودها باعث می‌شود نیروی انسانی چندین برابر کار کند و طبیعی است که در حجم کار خیلی بالا برخی اوقات اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد که با وجود فرض این توجیه، اشتباه پلیس طبق آمار در کمترین حالت خود است و نمی توان از مظلومیت پلیس در ایران گذشت.

او در پایان درباره تاثیر ساخت فیلم و سریال‌های پلیسی برای آگاهی مردم عنوان کرد: هرچقدر اطلاعات مردم بالا برود و فرهنگشان ارتقا پیدا کند به همان ترتیب آمار جرائم هم کمتر می‌شود و این اتفاق از طریق همین فیلم و سریال و برنامهها رخ ‌می‌دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها