کد خبر: 349617
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۵۴:۰۸
| |

زرآبادی،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تفحص از خودروسازی‌ها مسکوت ماند

سیده حمیده زرآبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسکوت ماندن طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها خبر داد و گفت: مقرر شد؛ کمیته ای در کمیسیون تشکیل شود تا نتایج گزارش پس از ادغام به صحن علنی مجلس ارائه شود.

طرح ساماندهی صنعت خودرو تا آماده شدن گزارش تفحص از خودروسازی‌ها مسکوت ماند
کد خبر: 349617
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۵۴:۰۸

اعتمادآنلاین| سیده حمیده زرآبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: اگرچه طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون صنایع قرار گرفت اما از آنجا که تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در حال تکمیل بوده و روبه پایان است مقرر شد؛ گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها و طرح ساماندهی خودرو با یکدیگر ادغام و پس از آن به صحن مجلس ارائه شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ارائه راهکار برای ساماندهی و بهبود وضعیت این صنعت است، افزود: باید این راهکار به صورت قانون تصویب شود تا از بروز مجدد مشکلات در صنعت خودروسازی جلوگیری شود.

تشکیل کمیته در کمیسیون صنایع و معادن برای ادغام گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها و طرح ساماندهی خودرو

وی اظهار کرد: از آنجایی که تدوین گزارش نهایی تحقیق و تفحص از خوردوسازی در مراحل پایانی قرار دارد در کمیسیون صنایع و معادن مقرر شد؛ کمیته ای در کمیسیون تشکیل شود و نتایج گزارش تحقیق و تفحص و طرح ساماندهی خودرو ادغام و به صورت موضوع واحد به صحن علنی مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در حال حاضر طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسکوت مانده تا گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها آماده شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها