کد خبر: 349643
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

وزیر امور خارجه ایران به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هوشیاری مردم عراق مانع از آن می‌شود که ناراحتی‌های مشروع آن‌ها که دولت عراق نیز این ناراحتی‌ها را به رسیمت شناخته است، مورد سوءاستفاده دیگران قرار گیرد.

وزیر امور خارجه ایران به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد
کد خبر: 349643
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در تشریح موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به ناآرامی‌های اخیر عراق، گفت: ما معتقدیم که مردم عراق صاحبان این کشور هستند و باید حقوق آن‌ها رعایت شود.

وزیر امور خارجه گفت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند که مردم عراق، مردم هوشیاری هستند و اجازه نمی‌دهند که دیگران از ناراحتی‌های مشروع‌شان که دولت عراق نیز آن‌ها را به رسمت شناخته، سوء‌استفاده کنند.

این دیپلمات ارشد کشورمان در جمع خبرنگاران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی اقتصاد جهانی و تحریم‌ها گفت: من احساس می‌کنم مردم عراق نگرانی‌های کاملا به حقی دارند و دولت عراق نیز اعلام کرده است که تمام توان خود را برای رفع این نگرانی‌ها و ناملایماتی که بر مردم عراق شده به کار خواهد بست.


وزیر امور خارجه تاکید کرد: از طرفی برخی تلاش کردند که از این نگرانی‌ها سوءاستفاده کنند و آنها اقلیت بسیار کوچکی هستند و نماینده مردم عراق نیستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها