کد خبر: 349647
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۰:۳۰:۳۷
| |

آبراهام، مهاجم جوان چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس:

عاشق بازی برای تیم ملی انگلیس و کنار هری کین هستم

آبراهام، مهاجم جوان چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس، پس از انتخاب انگلیس به عنوان تیم ملی عنوان کرد که با خوشحالی انگلیس را انتخاب کرده و دوست دارد کنار هری کین بهترین مهاجم جهان بازی کند.

عاشق بازی برای تیم ملی انگلیس و کنار هری کین هستم
کد خبر: 349647
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۰:۳۰:۳۷

اعتمادآنلاین| آبراهام، ستاره این روزهای چلسی که بازیکن جوانی است دو بازی ملی برای انگلیس انجام داده است ولی چون این دو بازی دوستانه بوده و جزو بازی‌های رسمی تحت فیفا نبوده است، او می‌تواند به خاطر اصالت نیجریه‌ای که دارد تیم ملی فوتبال نیجریه را انتخاب کند ولی او ترجیح داد انگلیس را انتخاب کند و در فهرست جدید گرت ساوت‌گیت نیز حضور دارد.

آبراهام درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: من در انگلیس به دنیا آمدم و این‌جا بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم برای تیم ملی فوتبال انگلیس بازی کنم و خوشحالم این فرصت به من رسیده است تا بتوانم خودم را نشان دهم. همیشه بازی برای انگلیس رویای بزرگی بوده است که من به دنبال آن بودم و خوشحالم اکنون می‌توانم در کنار هری کین بازی کنم. من کاملا آماده هستم و می‌خواهم در تیم ملی انگلیس نیز بدرخشم و خودم را نشان دهم. دوست دارم سال‌ها این‌جا باشم و در خط حمله انگلیس بازی کنم. بازی برابر هری کین افتخار بزرگی است و دوست دارم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. کین مهاجم بزرگی است و قابلیت‌های زیادی دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من توانستم در چلسی خودم را نشان دهم و آقای گل لیگ برتر هستم و به همین خاطر است که به تیم ملی انگلیس دعوت شدم و باید الان بتوانم در تیم ملی نیز خودم را نشان دهم. همیشه به توانایی‌های خودم باور داشتم و می‌خواهم به تیم کمک کنم نتایج خوبی به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها