کد خبر: 349690
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

«گوگل طرح» درختکاری 16 هکتاری اجرا می‌کند

گوگل که در سال‌های اخیر زمین‌های زیادی را برای توسعه فعالیت‌های تجاری خود خریداری کرده است، حالا درصدد است یک طرح درختکاری وسیع را هم اجرا کند.

«گوگل طرح» درختکاری 16 هکتاری اجرا می‌کند
کد خبر: 349690
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در شرایطی که زمین‌های خریداری‌شده جدید گوگل قرار است برای ایجاد فضاهای اداری و نیز برپاکردن مراکز داده به کار گرفته شوند، این شرکت برای ایجاد فضاهای سبز تازه نیز دست به کار شده است.

گوگل به تازگی زمین‌های وسیع تازه ای را در آمریکا خریداری کرده، اما این بار هدف از این کار تاسیس فضاهای اداری جدید نیست و در عوض گوگل قصد دارد در این فضا انبوهی از درختان و گیاهان را بکارد و سپس آنها را برای انتقال به فضاهای اداری و خارج کردن آنها از حالتی خشک و بی روح به کار بگیرد.

گوگل زمینی به وسعت 16هکتار را در گیلروی کالیفرنیا خریداری کرده که در 50 کیلومتری جنوب سن خوزه قرار دارد. قرار است در تمامی این زمین‌ها انواع درخت و گیاهان سبز کاشته شود و افرادی نیز وظیفه مراقبت از آنها را بر عهده داشته باشند. در نهایت کارکنان گوگل این گیاهان را برای حمل به محل کار خود انتخاب می‌کنند.

گوگل تنها شرکت فناوری بزرگی نیست که چنین طرحی اجرا می کند و قبل از این فیس بوک و اپل هم طرح‌های مشابهی را پیاده‌سازی کرده بودند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها