فیلم جدید «کلینت ایستوود» در جشنواره بنیاد آمریکا اکران می‌شود

فیلم سینمایی کلینت ایستوود با عنوان ریچارد جیول پیش از اکران عمومی در جشنواره بنیاد فیلم آمریکا به نمایش در می‌آید.

فیلم جدید «کلینت ایستوود» در جشنواره بنیاد آمریکا اکران می‌شود
کد خبر: 349721
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۲:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جدیدترین فیلم کلینت ایستوود، ریچارد جیول، در جشنواره بنیاد فیلم آمریکا (به اختصار AFI) به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم به جمع آثاری مثل «ملکه و اسلیم» یک فیلم هیجان‌‌انگیز جنایی به کارگردانی ملینا متسوکاس و «بانک دار» محصول شبکه اپل تی وی پلاس با نقش آفرینی ساموئل جکسون اضافه شد.

فیلم سینمایی ریچارد جیول، که بر اساس یک گزارش در دنیای واقعی ساخته شده است، داستان مردی به نام جیول را روایت می‌کند که در بازی‌های المپیک تابستانه آتلانتا در سال 1996 به عنوان یک مامور محافظتی حضور داشته است.

زمانی که او یک کوله پشتی که حاوی یک بمب بود را پیدا می‌کند شروع به فریاد زدن و هشدار دادن به دیگران می‌کند تا منطقه را تخلیه کنند.

در ابتدا او به عنوان یک قهرمان به نظر رسید، اما خیلی زود به عنوان نخستین مظنون این پرونده معرفی شد. پلیس FBI دو بار خانه او را تفتیش کرده بود و خودش بار‌ها اعلام بی‌گناهی کرده بود.

او سرانجام پس از 88 روز تبرئه شد، اما سلامتی روانی او ضربه خورده بود و به روز‌های اولیه خود باز نگشت. او هیچ گاه محکوم نشد و در سال 2007 در 44 سالگی جان خود را از دست داد.

بازیگران ایستوود در این فیلم شامل، سم راکوب، کتی بیتس، اولیویا وایلد، جان هم و پاول والتر، بازیگر فیلم نامزد اسکار «کلنز من سیاه پوست» می‌شود.

رئیس این جشنواره درباره حضور ایستوود گفت: ایستوود از شخصیت‌های مطرح سینماست. افتخار بزرگی است که او را در این جشنواره کنار خود داریم. این فیلم در 20 نوامبر در جشنواره به نمایش در می‌آید.

بنیاد فیلم آمریکا یک توقفگاه مهم در راه رسیدن به جوایز برای نامزد‌های احتمالی است. برادران وارنر اخیرا تاریخ اکران عمومی این فیلم را برای تاریخ 13 دسامبر اعلام کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها