پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه تخلیه شد + ویدئو

یک شبکه روس تصاویر ویدئویی از پایگاه نظامی سابق آمریکا که هم‌اکنون با خروج نیروهای این کشور به حالت متروک درآمده، منتشر کرد که در حال حاضر گروهی از کردها آنجا نگهبانی می‌دهند.

پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه تخلیه شد + ویدئو
کد خبر: 349769
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۳:۴۱:۳۵

اعتمادآنلاین| تصاویر جدیدی از پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه درست در چند کیلومتری از مرز ترکیه منتشر شده که نشان می‌دهد این پایگاه به طور کامل تخلیه شده است.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، با عقب‌نشینی نظامیان آمریکایی از شمال سوریه، هم‌اکنون نیروهای کرد که در انتظار حملات جدید ترکیه هستند، نگهبانی از این تأسیسات خالی را برعهده گرفته‌اند.

تصاویر ویدئویی شبکه «راپتلی»، آنچه را که از پایگاه نظامی سابق آمریکا در «تل ارقم» در نزدیکی شهر «رأس العین» در امتداد مرز سوریه و ترکیه باقی مانده را نمایش می‌دهد.

این گزارش در توصیف فضای موجود اینطور می‌نویسد: این پایگاه متروک که روی یک تپه شنی در بالای دشت‌های عریض قرار گرفته، هم‌اکنون بیشتر شبیه به یک شهر ارواح شده است.

این پایگاه ساخته شده از چوب، فلز و پلاستیک، چندین پادگان و تأسیسات فرماندهی را در خود جای داده است و در عین حال، سیم‌های خاردار و برج‌های نگهبانی همچنان در اطراف آن باقی مانده است.

راشاتودی ادامه می‌دهد، تمامی نظامیان آمریکایی عقب‌نشینی کرده‌اند و گروه اندکی از مبارزان کرد، تنها افرادی هستند که در تصاویر مشاهده می‌شوند که در این پایگاه‌ها نگهبانی می‌دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها