کد خبر: 349805
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

تیراندازی در آلمان 2 کشته به‌جا گذاشت + ویدئو و تصاویر

یک فرد مسلح به یک مسلسل نیمه‌خودکار، در مرکز آلمان، با تیراندازی به جمعیت، دستکم 2 نفر را کشت و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

تیراندازی در آلمان 2 کشته به‌جا گذاشت + ویدئو و تصاویر
کد خبر: 349805
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های محلی از تیراندازی در یکی از شهرهای واقع در مرکز آلمان و کشته شدن دستکم دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر خبر دادند.

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» نیز در خصوص این حادثه اینگونه نوشت که یک فرد مسلح در مقابل یک کنیسه‌ای در شهر «هاله» واقع در مرکز آلمان، یک زن را به ضرب گلوله کشت و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

نیروهای پلیس اعلام کردند که در جستجوی فرد مسلح این حادثه هستند که با استفاده از یک مسلسل نیمه‌خودکار اقدام به تیراندازی در محل نامبرده کرد.

گزارش‌ روزنامه دیلی میل حاکی از آن است که فرد مسلح همچنین به سمت جمعیت یک نارنجک پرتاب کرده است.

1

شبکه روسی راشاتودی نیز گزارش کرد که فردی مسلح قبل از آنکه از صحنه حادثه بگریزد، دو نفر را به ضرب گلوله کشت و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

طبق گزارش دیلی میل، عامل مسلح ظاهراً یک یونیفورم نظامی به تن داشته و بعد از تیراندازی ظاهراً به سمت «لیپزیگ» گریخته است.

پلیس که در جستجوی عامل تیراندازی شهر هاله است، از ساکنان خواسته یا به خانه‌های خود بروند یا اینکه در مکان‌های امن پناه بگیرند تا مظنون این حادثه دستگیر شود.

پلیس آلمان لحظاتی پیش با صدور بیانیه‌ای از دستگیری یک فرد مظنون با حادثه تیراندازی در شهر هاله، خبر داد.

2

در پی وقوع این حادثه، گروه زیادی از نیروهای پلیس از جمله یگان ویژه پلیس (SEK) یا همان پلیس مبارزه با تروریسم نیز به محل حادثه اعزام شده است.

پلیس آلمان در پیامی توییتری ضمن اعلام خبر دستگیری یک فرد مظنون با این حادثه به ساکنان هشدار داد که همچنان هوشیار باشند و به آنها اطمینان داد که نیروهای امنیتی در حالت ثبات بخشی به اوضاع هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها