سردار آزمون:

سه امتیاز بازی کامبوج برای ما مهم است/ خوشحالم که دایی و مهدوی‌کیا از من حمایت کردند

مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید او و همبازیانش برای کسب 3 امتیاز باید با تمرکز بالا برابر کامبوج قرار بگیرند.

سه امتیاز بازی کامبوج برای ما مهم است/ خوشحالم که دایی و مهدوی‌کیا از من حمایت کردند
کد خبر: 349817
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۵:۰۴:۵۱

اعتمادآنلاین| سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج اظهار کرد: شاید بازی سختی برای ما نباشد اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم چرا که سه امتیاز این بازی برای ما مهم است. مساوی بحرین و عراق برای ما خوب بود و باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم تا با یک بازی هجومی سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ درباره آمادگی در خط حمله تیمش و تمجید علی دایی از او تاکید کرد: این که انتظارات بالا رفته هم بد و هم خوب است. این موضوع اعتماد به نفس من را بالا می برد که مردم من را دوست دارند و از جهتی مانند جام جهانی می شود که کسی تاکتیک تیم را نمی داند و مسائل زیادی پیش می‌آید.

او ادامه داد: علی دایی الگوی من است و همیشه احترام خاصی برای او قائل هستم. الان من رقابت سالمی دارم و علی دایی رکوردهایی دارد که من با انگیزه بالایی برای رسیدن به آن‌ها بازی می‌کنم. خوشحالم که آقای دایی و مهدوی کیا از من حمایت کردند. این دو بزرگان آسیا هستند و آقای دایی هم گلزن اول فوتبال ملی جهان است و باید پای او را از طلا بسازیم. اگر او در جای دیگری متولد شده بود اکنون بیش از این‌ها به او بها می‌دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها