طاهریان، نایب رییس زنان کمیته ملی المپیک:

دولت تدبیر و امید زیرساخت‌های حضور زنان در ورزشگاه‌ها را فراهم کرده است

طاهره طاهریان، نایب رییس زنان کمیته ملی المپیک، با بیان این که مباحث مرتبط با حضور زنان در استادیوم‌ها یک موضوع ورزشی است و باید از تلفیق آن با مباحث سیاسی جلوگیری کرد، گفت: برخی دشمنان اقتدار ایران، این موضوع را دستمایه قرار دادند و با ایجاد همبستگی میان ورزش و سیاست به فکر انتفاع برای اهداف خود بودند.

دولت تدبیر و امید زیرساخت‌های حضور زنان در ورزشگاه‌ها را فراهم کرده است
کد خبر: 349874
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۶:۵۱:۲۲

اعتمادآنلاین| طاهره طاهریان، نایب رییس زنان کمیته ملی المپیک، با یادآوری سابقه 40 ساله حضور موثر زنان در ورزش کشور گفت: تاکنون بارها و بارها شاهد حضور زنان در سالن‌های سرپوشیده و میادین ورزشی بوده‌ایم و به لطف خدا هیچ ناهنجاری به وجود نیامده است، زیرا علاقه‌مندان ورزش افرادی با فرهنگ و با اصالت هستند. تجربه حضور زنان در مسابقاتی همچون والیبال و بسکتبال بسیار دلگرم کننده بوده است.

وی با اشاره به تاثیر بسزای حضور تماشاگران در افزایش میزان موفقیت ورزشکاران افزود: همواره تماشای بازی‌ها و مسابقات سطح بالا و حرفه‌ای هم برای بازیکنان و هم تماشاگران منشا خیر بوده است. زیرا افراد با هر سطح تبحر در آن شاخه، پس از تماشای مسابقه و کسب تجربه با انگیزه بیشتری به ورزش می‌پردازند.

طاهریان علاقه‌مندی قشر وسیعی از زنان به شاخه مختلف ورزشی را دلیلی محکم برای ایجاد حق مطالبه آنها برای حضور در استادیوم‌ها بیان کرد و اظهار کرد: در برخی رشته‌ها از سوی زنان شاهد ابراز علاقه برای حضور در آوردگاه مسابقه نیستیم اما رشته‌های توپی با اقبال بیش‌تری مواجه‌اند.

وی پیگیری مجدانه وزارت ورزش و جوانان، برای فراهم آوردن شرایط حضور زنان در استادیوم ها را شایان تقدیر دانست و گفت: همواره از سوی مسئولین ورزش کشور برای فراهم آوردن شرایط حضور زنان در استادیوم ها تلاش شده اما برای تکمیل زیر ساخت‌ها و ایجاد بستری در خور زنان در دولت تدبیر و امید بیشترین اهتمام ورزیده شده است.

پیشکسوت ورزش زنان با اعلام اینکه با تلاش دولت تدبیر و امید زیرساخت‌ها در تمام استادیوم های کشور برای ورود زنان به ورزشگاه ها آماده است تاکید کرد: ورودی جداگانه، مکان ویژه زنان، سرویس بهداشتی جداگانه، معبرها و راهروی جداگانه، جایگاه و انتظامات جداگانه همگی آماده است تا زنان با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی و امنیت کامل وارد ورزشگاه‌ها شوند.

در پایان این مسئول ورزشی در حوزه زنان با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان به ورزش عموما انسان‌های دارای خصایص نیک اخلاقی هستند، اظهار امیدواری کرد که همچون گذشته و مانند سایر رشته‌های وزرشی حضور زنان در جایگاه تماشاگران منشا خیر است و منجر به برگزاری هرچه بهتر این مسابقه خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها