کد خبر: 349884
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۷:۱۴:۰۶
| |

میرزایی، نماینده ایلام:

امکانات لازم برای تردد زائران از مرز مهران فراهم است/عبور حدود 750هزارنفر تاکنون

جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مدیران بسیج شده اند تا زائران بدون مشکل از مرز مهران تردد کنند و مشکل خاصی در تردد زائران وجود ندارد.

امکانات لازم برای تردد زائران از مرز مهران فراهم است/عبور حدود 750هزارنفر تاکنون
کد خبر: 349884
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۷:۱۴:۰۶

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به آمادگی مرز مهران برای عبور زائران اربعین حسینی، بیان کرد: بر اساس آمارهای واصله از صبح 16 مهرماه تا شب حدود 143 هزار نفر از مرز مهران از کشور خارج شدند و از صبح 17 مهرماه تا ظهر نیز حدود 84 هزار نفر از مرز مهران وارد خاک عراق شده اند. بر اساس آمارها سال گذشته از اول صفر تا هشتم صفر 98 هزار و 400 نفر از مرز مهران خارج شدند و امسال نیز از اول صفر تا دهم صفر حدود 750 هزار نفر از مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای خروج زائران اربعین حسینی از مرز مهران اندیشیده شده و امکانات لازم فراهم است. استانداری ایلام و نیروی انتظامی و سپاه تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی انجام می دهند.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه «هیچ مشکل خاصی در سطح استان و مرز مهران برای عبور زائران وجود ندارد» تصریح کرد: به دنبال ورود تعداد زیادی خودروی شخصی در برخی از محورها با ترافیک مواجه هستیم. جا دارد با توجه به عبور چندین هزار نفر از مرز مهران برای شرکت در اربعین حسینی، دولت در تکمیل بزرگراه ایلام - مهران تسریع کند. از سوی دیگر آغاز پروژه راه آهن کرمانشاه - ایلام نیز می تواند در آینده عبور و مرور را تسهیل بخشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس در ادامه تاکید کرد: تمام مدیران بسیج شده اند تا زائران بدون مشکل از مرز مهران تردد کنند و امکانات لازم برای استقبال از زائران فراهم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها