کد خبر: 349932
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۴:۲۴
| |

معرفی 9 هزار کشاورز خسارت‌دیده از سیل برای دریافت تسهیلات

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه تا اواسط مهرماه 17 هزار و 489 نفر از کشاورزان خسارت‌دیده متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بودند گفت: از این تعداد 9 هزار نفر معرفی شدند.

معرفی 9 هزار کشاورز خسارت‌دیده از سیل برای دریافت تسهیلات
کد خبر: 349932
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۴:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ احد ظهر امروز در رابطه با حمایت از کشاورزان خسارت‌دیده از سیل فروردین‌ماه امسال و جبران خسارات وارده به آنها اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعتبارات مناسبی به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض در اختیار کشاورزان خسارت دیده از سیل قرار گرفته و تخصیص این اعتبارات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا اواسط مهرماه حدود 17 هزار و 489 نفر از کشاورزان خسارت‌دیده متقاضی دریافت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده‌اند افزود: از این تعداد 9 هزار نفر برای دریافت 904 میلیون و 946 هزار ریال تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: تاکنون مبلغ 293 میلیون و 600 هزار ریال تسهیلات به 4 هزار و 141 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

وی از تقاضای 9 هزار و 780 نفر از کشاورزان خسارت دیده برای دریافت کمک‌های بلاعوض به مبلغ 459 میلیون و 167 هزار ریال خبر داد و بیان کرد: همه تقاضای این افراد تصویب شده است.

ظفری افزود: تاکنون مبلغ 176 میلیون و 322 هزار ریال تسهیلات کمک بلاعوض به 4 هزار 698 نفر از این متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اداره مدیریت بحران درحال رایزنی برای جذب اعتبارات جدید برای کمک به بازسازی پروژه‌های آسیب دیده است تصریح کرد: زیرساخت‌های بخش کشاورزی شامل جاده‌های بین مزارع، قنوات، چشمه‌ها، کانال‌های اتصال آب و استخر‌های ذخیره آب است.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: در صورت جذب اعتبارات جدید، این اعتبارات در اختیار کشاورزان خسارت‌دیده قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها