کد خبر: 349947
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۲۰:۲۲:۳۸
| |

نقدعلی شریفی، رئیس اداره گذرنامه ناجا:

برگه‌های تردد موقت تا پنجشنبه به دست زائران اربعین می‌رسد

نقدعلی شریفی، رئیس اداره گذرنامه ناجا، با اشاره به برخی سؤالات رایج زائران برای دریافت گذرنامه گفت: برگه‌های تردد موقت تا پنجشنبه به دست متقاضیان می‌رسد.

برگه‌های تردد موقت تا پنجشنبه به دست زائران اربعین می‌رسد
کد خبر: 349947
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۲۰:۲۲:۳۸

اعتمادآنلاین| نقدعلی شریفی، رئیس اداره گذرنامه ناجا، با اشاره به اینکه برگه‌های تردد موقت تا پنجشنبه به دست متقاضیان می‌رسد، گفت: گذرنامه بانوان باید با موافقت همسر صادر شود و بانوانی که در فرآیند طلاق در دادگاه خانواده قرار دارند باید از دادستانی مجوز خروج دریافت کنند و یا پس از صدور حکم طلاق، اجرای آن و ثبت در شناسنامه اقدام به خروج از کشور کنند.

وی با تأکید بر اینکه گذرنامه موقت همه افراد پس از ثبت‌نام در ظرف مدت 48 ساعت تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: زائران اربعین باید مدارک شناسایی هویتی خود را به همراه داشته باشند.

صدور گذرنامه دانش آموزان و دانشجویان با دریافت معافیت تحصیلی

رئیس اداره گذرنامه ناجا با تأکید بر اینکه مشمولان خدمت سربازی که غیبت دارند نمی‌توانند از کشور خارج شوند، تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با دریافت معافیت تحصیلی می‌توانند گذرنامه دریافت کنند و از کشور خارج شوند.

شریفی با اشاره به اینکه همه افرادی که دارای کارت پایان خدمت قدیمی هستند باید به پلیس 10+ مراجعه کنند و کارت هوشمند دریافت کنند، اعلام کرد: بدون کارت هوشمند فرآیند دریافت گذرنامه این افراد تکمیل نمی‌شود.

وی بابیان اینکه برای خروج از مرزهای زمینی محدودیتی در اعتبار گذرنامه‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در عبور هوایی، زائران باید حداقل شش ماه اعتبار گذرنامه داشته باشند در غیر این صورت اجازه خروج از کشور ندارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها