هاشمی طبا:

تماشای بازی‌های لیگ برتر هم باید خانوادگی شود‌

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: تیم امید هویت ندارد و مثل روز روشن است که نمی‌تواند به المپیک برود. تیم ملی بزرگسالان باید وابسته به تیم امید باشد، ولی در فوتبال ما امید‌ها جایگاه و تعریف درستی پیدا نکرده‌اند.

تماشای بازی‌های لیگ برتر هم باید خانوادگی شود‌
کد خبر: 350034
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۴:۳۲

اعتمادآنلاین| ‏ مهندس مصطفی هاشمی‌طبا، معاون پیشین رئیس جمهوری و رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج با ما هم‌صحبت شد.

بالاخره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی‌های ملی قطعی شد. نظر شما در این خصوص چیست؟


به نظرم این یک اتفاق طبیعی است که باید می‌افتاد. ما باید از مدت‌ها قبل کاری می‌کردیم که بانوان بتوانند به ورزشگاه بروند و در کل محیط ورزشگاه‌ها را باید خانوادگی می‌کردیم چرا که حضور خانواده‌ها باعث تلطیف شدن محیط ورزشگاه‌ها می‌شود.

یعنی این اتفاق می‌تواند شروع جدیدی باشد برای تداوم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها؟


بله ان‌شاءالله همین‌طور شود. چطور خانواده‌ها می‌توانند در همه‌جا حضوری فعال داشته باشند و در جامعه فعالیت‌های زیادی انجام دهند، اما نتوانند به ورزشگاه بروند؟ اتفاقاً حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باعث تقویت محیط خانواده هم می‌شود.

آیا می‌شود امیدوار بود که بانوان در بازی‌های لیگ برتر هم بتوانند راهی ورزشگاه‌ها شوند؟


باید این‌طور باشد و تماشای بازی‌های لیگ برتر هم باید خانوادگی شود. حال دوستان نمی‌توانند با مدیریت درست محیط ورزشگاه‌ها را کنترل کنند و با افراد متخلف برخورد قاطع انجام دهند، ضعف مدیریتی ما را می‌رساند. اگر خوب برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم مطمئن باشید برای حضور خانوادگی در ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌های لیگ برتر در تمامی شهر‌ها مشکلی به‌وجود نمی‌آید.

درباره بازی ایران و کامبوج چه نظری دارید؟


کامبوج در سطح فوتبال ما نیست و ان‌شاءالله بچه‌ها با یک برد خوب بازی را تمام خواهند کرد.

وضعیت تیم امید را چطور می‌بینید؟


تیم امید هویت ندارد و مثل روز روشن است که نمی‌تواند به المپیک برود. تیم ملی بزرگسالان باید وابسته به تیم امید باشد، ولی در فوتبال ما امید‌ها جایگاه و تعریف درستی پیدا نکرده‌اند. نه برای باشگاه‌ها بازی‌های امید مهم است نه تیم ملی بزرگسالان و هویت این تیم از دست رفته است. ما مدیریت نداریم و اگر اشتباهاتی در گذشته بوده از آن‌ها درس نگرفته‌ایم و راه خود را تغییر نداده‌ایم. حالا هی بروند و مربی عوض کنند. مجیدی را بیاورند و سپس استیلی را جایگزین او کنند. با این کار‌ها هیچ دردی دوا نمی‌شود. چرا که تیم امید هویت ندارد و مشکل آن‌ها تغییر مربی و... نیست.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها