علی ربیعی:

برای ورود بانوان تحت تاثیر فشار خارجی نبودیم

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: برای حضور بانوان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند.

برای ورود بانوان تحت تاثیر فشار خارجی نبودیم
کد خبر: 350126
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۶:۵۹:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: قطعا مشکلات به ساختار فیزیکی مربوط بود. خوشبختانه زیرساخت‌های فیزیکی برای آنکه آنها بتوانند یک حضور آرام و با حرمت و اطمینان بخش داشته باشند، توسط دولت آماده شد. مهمترین مسئله ما فرهنگ استادیوم و رفتارهای هیجانی بود که با چند بار حضور در سالن‌های والیبال و بسکتبال، این زمینه فرهنگی هم فراهم شد. خوشبختانه شاهدیم که تعدادی که آمدند با آرامش بازی را تماشا می‌کنند.

وی ادامه داد: باید تاکید کنم که برای حضور بانوان به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و متاسفانه برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند. این تصمیم داخلی بود و در چندین مسابقه قبل هم بانوان حضور داشتند. فقط برخی در جامعه نگرانی‌هایی داشتند که بنا بود با برنامه ریزی، این نگرانی‌ها برطرف شود.

سخنگوی دولت در مورد اینکه آیا حضور بانوان ادامه دار خواهد بود، گفت: این بستگی به رفتار معقول و منطقی تماشاگران دارد. اگر رفتارها معقول باشد، ادامه دار خواهد بود و مشکلی ندارد. جامعه ما جامعه ای است که حساسیت فرهنگی وجود دارد و حرمت زن باید حفظ شود.

ربیعی در مورد اینکه تعداد خانم‌ها بیشتر از آقایان در ورزشگاه است، گفت: شاید به خاطر آن است که بازی حساسیت زیادی نداشت که مردها حضور داشته باشند. با توجه به اینکه بانوان اولین حضورشان بود، برای آنها جذابیت بیشتری داشت. نقش رسانه‌ها نیز در این زمینه مهم است که کمک کنند مشکلی به وجود نیاید.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها