کد خبر: 350166
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۹:۳۷:۵۸
| |

صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت:

در شرایط جنگ اقتصادی، جایی برای مدیران ترسو نیست

صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: مدیرانی که به شعار ما می توانیم باور داشته و با مقاومت به مقابله با تحریم ها می روند باید در راس کار باشند، امروز جایی برای مدیران ترسو و مسئولیت ناپذیر نیست.

در شرایط جنگ اقتصادی، جایی برای مدیران ترسو نیست
کد خبر: 350166
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۱۹:۳۷:۵۸

اعتمادآنلاین| صادق نجفی، مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان، گفت: درسال رونق تولید قرار داریم و یکی از مشکلات عمده کشور برقراری ارتباط تولید با مشتریان است. اکنون زمان یاری شما و حرکت با شور و برنامه است تا بتوانیم با تحریک تقاضا، تولیدات داخل را افزایش دهیم.

وی با بیان شرایط تحریمی و سخت اقتصادی که کشور در آن قرار دارد، تاکید کرد: الان که در این جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم به مدیران جهادی نیاز داریم. یعنی مدیرانی که به شعار ما می توانیم باور داشته و با مقاومت به مقابله با تحریم ها می روند. امروز جایی برای مدیران ترسو و مسئولیت ناپذیر نیست.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب، افزود: در این جنگ شما مدیران و تولید کنندگان در خط مقدم هستید. حال باید بیندیشید که چه سلاح و برنامه ای منجر به پیروزی خواهد شد.

نجفی افزود: غفلت بزرگی در رابطه با تولید داخل و داخلی سازی کردیم. به عنوان مثال در بخش ساختمان در حالی که تمام لازمه ها از نیروی انسانی تا مصالح را داریم چرا باید همچنان وابسته باشیم؟

وی با تاکید بر لزوم داخلی سازی، گفت: ما می توانیم و تنها باید به این شعار باور داشته باشیم تا بتوانیم به داخلی سازی در تمام حوزه ها برسیم.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: دشمن تا نابودی ما پا پس نمی کشد و تنها راه ایستادگی است. این ایستادگی همان ایستادگی در تولید، داخلی سازی، همدلی و هماهنگی، هم افزایی و بالابردن بهره وری است.

نجفی تاکید کرد: ارتباط منطقی با بیرون درست است، اما باید بیش از پیش به درون توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما این است که اگر کسی در مقابل تولید داخلی بایستد یا نادان است و یا از جایی خط می گیرد.

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان دستاورد های انقلاب، افزود: با وجود تصور دشمنان بر فروپاشی نظام قبل از چهلمین سالگرد انقلاب اکنون شاهد برپایی نمایشگاهی با تولید کنندگان داخلی هستیم و این نشان از همت و تلاش شما تولیدکنندگان است.

بسته شدن یک واحد تولید توسط بانک غیرقابل قبول است

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اینکه بانکی یک واحد تولیدی را ببندد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نجفی تاکید کرد: برای رونق تولید تمام سازمان ها و سیستم ها باید در کنار تولید داخلی بوده و راه درست را برای رفع شرایط سخت در نظر بگیرند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم صنعت ساختمان در اشتغال و معیشت مردم، افزود: از استان با فرهنگ و با تمدن اصفهان که محل پرورش بزرگان استکبار ستیز بوده و هست انتظار داریم که بخش زیادی از سهم تولید کشور را برعهده بگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها