کد خبر: 350167
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۲۰:۲۹:۵۶
| |

پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی

پس از حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران برابر کامبوج، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، پیامی صادر کرد.

پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی
کد خبر: 350167
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ ۲۰:۲۹:۵۶

اعتمادآنلاین| پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کامبوج که با حضور زنان در استادیوم آزادی به دست آمد، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی از حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در یک شب باشکوه و در حضور مردان و زنان قهرمان ایران یک پیروزی دلچسب در راه جام جهانی رقم خورد، حضور منظم، پرنشاط و شاداب دختران و زنان کشورمان در ورزشگاه آزادی و در هنگامه بازی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی کامبوج که همراه با حفظ شان و جایگاه زنان کشورمان رقم خورد یک روز تاریخی را در تقویم ورزش ایران ثبت کرد.

امروز برای سومین بار در یک سال گذشته و پس از حضور در بازیایران مقابل بولیوی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، با ایجاد شرایط مناسب زنان ورزش دوست کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی یک بازی ملی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم ملی کشورمان پرداختند.

در پایان این حضور پرشور، ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی لازم می دانم از تاکیدات، پیگیری ها و حمایت های ریاست محترم جمهوری و نیز شورای امنیت کشور و وزیر محترم کشور، شورای تامین استان تهران و تلاش های موثر نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی، فدراسیون فوتبال، مسوولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، و همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و همه آن‌هایی که در تحقق این اتفاق ملی کمک کردند قدردانی کنم.

همچنین از دختران و زنان عزیز سرزمینمان که با حجب و حیا و حفظ ارزش های فرهنگی و شان و جایگاه زن ایرانی در ورزشگاه حاضر شدند و تیم ملی کشورمان را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها