کد خبر: 350242
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۰۹:۵۲:۰۳
| |

علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون عمران در زاهدان برای بررسی سانحه قطار تهران- زاهدان برگزار می‌شود

نماینده زاهدان گفت: به منظور بررسی ابعاد سانحه قطار تهران- زاهدان روزهای آینده جلسه‌ای در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

کمیسیون عمران در زاهدان برای بررسی سانحه قطار تهران- زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 350242
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۰۹:۵۲:۰۳

اعتمادآنلاین| علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تشریح و بررسی اقدام‌های صورت گرفته درباره سانحه قطار تهران- زاهدان، بیان کرد: دوشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور تعدادی از مسئولان مرتبط جهت رسیدیگی به این حادثه برگزار شد.

او افزود: در نهایت برای معلوم شدن نتیجه قطعی و سپس ارائه گزارش به هیئت رئیسه مجلس، مقرر شد تا روزهای آینده جلسه دیگری در استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: کارگروه عمرانی، نتیجه برخی اظهارات مبنی بر باز شدن پیچ‌های ریل را نپذیرفته و به آن اعتراضاتی داشته است که به زودی جلسه‌ای با این گروه برگزار می‌شود تا در موضوع علت سانحه تأمل بیشتری شود.

یارمحمدی یادآور شد: در این کارگروه نهادهای اطلاعاتی- امنیتی، راه آهن و ناظران دیگر حضور دارند که هرکدام برای مشخص شدن موضوع بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ سوم مهر امسال، انحراف قطار مسیر تهران- زاهدان از محور ریل و واژگونی آن، موجب مصدومیت و جان باختن تعدادی زیادی از هم‌وطنان شد که ریاست مجلس، وزیر راه و شهرسازی را به ارائه گزارش ابعاد سانحه مذکور در صحن علنی ملزم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها