کد خبر: 350266
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۰:۲۸:۵۹
| |

کدام کشورها میزبان رقابت‌های رنکینگ المپیک می‌شوند؟

پایتخت‌های کشورهای اروپایی ایتالیا و لهستان به عنوان میزبان دو رویداد موثر در رنکینگ کشتی‌گیران جهت حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو انتخاب شدند.

کدام کشورها میزبان رقابت‌های رنکینگ المپیک می‌شوند؟
کد خبر: 350266
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۰:۲۸:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ اتحادیه جهانی کشتی شهرهای رم ایتالیا و ورشو لهستان را به عنوان میزبان رقابت‌های موثر در رنکینگ نهایی کشتی‌گیران برای حضور در المپیک 2020 توکیو انتخاب کرد.

این برای نخستین بار است که سیستم سیدبندی کشتی‌گیران برای حضور در رقابت‌های المپیک اجرایی می‌شود.

ایتالیا از 15 تا 18 ژانویه و پیش از رقابت‌های گزینشی بلغارستان و ورشو در لهستان نیز یک ماه پس از رقابت‌های گزینشی بلغارستان میزبان این رقابت‌ها خواهند بود. این 2 رویداد در هر 3 رشته آزاد و فرنگی مردان و کشتی زنان برگزار می‌شود.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، تمامی مدعیان می‌توانند در این 2 رویداد شرکت کنند. 16 کشتی‌گیر در هر وزن در رقابت‌های المپیک 2020 به رقابت می‌پردازند و قرار است 25 درصد این تعداد (4 کشتی‌گیر) در هر وزن بر حسب امتیازاتشان در رقابت‌های جهانی قزاقستان، رقابت‌های قاره‌ای و 2 تورنمنت رم و ورشو در سیدبندی قرار می‌گیرند.

4 نفر برتر رنکینگ تا رقابت‌های نیمه نهایی با یکدیگر برخورد ندارند و بر همین اساس کار آسان‌تری نسبت به سایر رقبا برای صعود به مراحل بالاتر خواهند داشت.

رقابت‌های کشتی المپیک از 12 تا 18 مرداد ماه سال آینده به میزبانی شهر چیبا در ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها