کد خبر: 350296
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۱:۰۴:۴۳
| |

رومنیگه:

پس از اعلام خبر اخراج آنچلوتی گریه کردم

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید پس از اعلام خبر اخراج کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری باورایایی‌ها گریه کرده است.

پس از اعلام خبر اخراج آنچلوتی گریه کردم
کد خبر: 350296
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۱:۰۴:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ کارل هاینتس رومنیگه که در فستیوال دلو اسپورت در شهر ترنتو ایتالیا حضور یافته بود، در تمجید از سرمربی پیشین تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس، میلان، اینتر و تیم مل فوتبال ایتالیا گفت: جیووانی تراپاتونی در آلمان، هم قهرمان لیگ شد هم قهرمان جام حذفی. او مربی دوست‌داشتنی است که به نوعی سفیر ایتالیا در آلمان بود. همه تراپاتونی را به خاطر شخصیتش و پیروزی‌هایی که در آلمان به دست آورد، مورد تمجید قرار می‌دادند.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همچنین در خصوص اخراج کارلو آنچلوتی در سال 2017 از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها اظهار داشت: آنچلوتی مربی بزرگ و باشخصیتی است اما در فصل دوم حضورش در بایرن نتایج طبق انتظار باشگاه پیش نرفت. کارلتو دوست من و انسانی فوق‌العاده آرام حتی در شرایط دشوار است. شاید ما باید پیش از اخراج آنچلوتی باید کمی بیشتر در مورد او صبر می‌کردیم. پس از اعلام خبر اخراج او گریه کردم. به هر حال کارلتو ثابت کرد که مردی بزرگ است.

رومنیگه که خود بین سال‌های 1984 تا 1987 پیراهن اینتر را به تن داشت و در سری A ایتالیا بازی می‌کرد، در این باره گفت: الگوی من در مدیریت همچنان ارنستو پلگرینی (رئیس وقت اینتر) بود. در آن مقطع هواداران اینتر دوران دشواری را تجربه می‌کردند و خیلی وقت بود که جامی کسب نکرده بودند. حتی زمانی که من به خاطر مصدومیت مجبور به ترک اینتر شدم، همچنان عاشق این تیم ماندم و دوستی واقعی بین من و هواداران نراتزوری شکل گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: مدیر بودن به مراتب سخت‌تر از بازیکن بودن است. هیچکس چیزی به شما نمی‌آموزد و کسی نیست که به شما راه را نشان دهد و تنها می‌توانید با الگوبرداری از افرادی همچون پلگرینی سعی کنید چیزهایی یاد بگیرید. وقتی تیم می‌بازد، شما هم مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ارنستو پلگرینی همیشه عادت داشت که ما را به شام دعوت کند تا چنین حسی در ما به وجود بیاید که او هم جزئی از تیم است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها